Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

)%/&¤/&%#¤/&%¤/&%:n kesäaika!

Vierailija
29.03.2014 |

ei sovi mun pirtaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei varmaan noin tsiljoona muutakin asiaa. Löysää pipoa. Valoisat kevätillat ovat ihania eikä normaali ihminen ole tunnin muutoksesta moksiskaan.

Vierailija
2/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Joku unitohtori (oliko Iltasanomien sivuilla?) selitti, että kannattaa mennä lauantaina nukkumaan normaaliin aikaan ja herätä sunnuntaina tuntia myöhemmin niin elimistö ei edes huomaa kellon siirtelyä.

Ja v..ut! Sanonko mä pomolle sunnuntaina kun sinne duuniin lopulta raahautuisin, että tulipa nukuttua myöhään kun unitohtori suositteli niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä koko kesäaika :(

Vierailija
4/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennako se on?

Vierailija
5/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu kun su herätään siihen aikaan kuin ilman siirtoja niin su ilta ja ma aamu on ihan perseestä, lapset ja aikuiset ei jaksa maanantaina nousta ylös tuntia aiemmin... ihan hirveetä.Syksyllä sit kuitenki saa nukkua pitempään eli saa ylimääräisen tunnin ja se on ilo! :-)

Vierailija
6/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten, ennen kuin siirryin vuorotöihin, menin joka aamu kasiin. Kesti 5-6 viikkoa tottua kesäaikaan! Univelka pilasi työntekoni, vaikka olin tuolloin vasta noin 25-vuotias. Miksi ei voida matkia Islantia ja pysyä normaaliajassa?

Vierailija
7/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

talviaikaan siirtyminen menettelee vielä, mutta tämä kesäsiirto on vuosi vuodelta enemmän tuskaa.

Vierailija
8/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te rutisijat käytte matkoilla, jos ette selviä tunninkaan aikaeroista?

Vierailija
9/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen sopeutuvainen, että pari päiväähän se vaan ottaa. Mutta kun eihän tässä ole pointtia enää.

Maailma on heräillä 24/7! Niin jäänne niistä vanhoista kasariajan kaupankäynneistä, kun öljybarrellin hinta oli korkeimmillaan.

Vierailija
10/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 02:12"]

Miten te rutisijat käytte matkoilla, jos ette selviä tunninkaan aikaeroista?

[/quote]

Matkustelu on lomailua (jolloin saa nukkua pitkään), kesäaikojen siirtely on pakollista ja tapahtuu silloin kun käydään duunissa ja on pakko nousta aikaisin ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän