Arvostele Vladimir Putinin ulkonäkö
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Vladimir_Putin_12015.jpg
Omasta mielestäni ansaitsee 9+. Komea mies, ehkä joskus vähän liian tummat silmänaluset. En pidä venäläistyyppisestä nenästä. Silmät vähän elottomat ja tyhjä katse luo narkomaanin vaikutteen. Suu vino, hiustyylikään ei nyt ehkä ole vuoden 2014 kuvastosta bongattu. Kaikesta huolimatta suht hyvännäköinen kolli!
Teidän vuoronne, arvon naiset ja herrat.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:00"]Samaa näköä kuin Auvinen ja Saari. Harmi vaan, että suurvaltion johtajana voi tehdä enemmän tuhoa kuin nuo nuoret.
[/quote]
niinpä muuten onkin. samoja piirteitä, etenkin silmät on kaikilla ihan elottomat.
[/quote]
Ne silmät varmaan on erilaiset yksityiselämässä.
Lopeta jo ap.!!!! Kaikki kehuviestit sun kirjottamia. Mee nukkumaan jo!
En mä ainakaan ole ap ja vastasin äsken.
Jos ihmisellä itsekunto kunnossa ei tarvitse ulkonäköä korjailla. Ja sama koskee miestä. Ja miehen erottaa ihmisestä jalkovälistä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:13"]Lopeta jo ap.!!!! Kaikki kehuviestit sun kirjottamia. Mee nukkumaan jo!
[/quote]
Kehuviestit? Putinistako? Mun silmään ainakin pistää enemmän juur haukkuvat kommentit kuin kehuvat
Nyt mä sen tajusin! Meni pitkään miettiessä että kuka tuosta hiirestä tulee mieleen, mutta vastaus on ihan päivänselvä! Simpsonien mr. Burns! Googlatkaa ja verratkaa. Ette voi epänähdä!
Siiis mitä? Mieshän näyttää todella oudolta. Sekä ennen että jälkeen "kohennuksen". Pöyristyin ihan, kun tajusin että tyypit täällä kehuu hänen ulkonäköä! Ei mun makuun ollenkaa edusta komeutta.
Ja nyt ei puhuta statuksesta, luonteesta ja muista mielleyhtymistä henkilöä kohtaan, pelkästään ulkonäöstä.
Vlad Putain is 2 hot 2 handle!!!1
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:21"]
Putiniko se itse kyselee vai mikä friikki?
[/quote]
Jotenkin hauska ajatella että Putinille ois yhtäkkiä iskenyt joku ulkonäkökriisi ja se päätti alkaa kyselemään suomalaisella av-palstalla. :D
0. Mulkkupää sillä on ja kaljuuntuu pian
Ei kalju haittaa, en mä sitä katsele.
Kolmistuu vuosi vuodelta enemmän.
Kylmä kala. Jättää kylmäksi. Tyypillinen itänaapurin edustaja.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:06"]
Hot.
[/quote]
Oot varmaan joku psykopaatti?