Jos ei jaksa tiskata... kertakäyttöastiat?
Silloin kun en jaksa tiskata, voisin siirtyä käyttämään kertakäyttöastioita (lautaset, mukit, aterimet)? Te jotka ootte tehneet näin, onko toiminut? Raaskitteko heittää kertakäyttömukeja ja -aterimia roskikseen yhden käytön jälkeen vai oletteko kuitenkin päätyneet niitä tiskaamaan?
Myydäänkö muuten muoviaterimia vielä?
Kommentit (4)
(jatkoa).. Tiskaamaiseen voi koittaa korkeaa jakkaraakin, tekee hommasta ees vähän siedettävämpää kun voi samalla istua. Ja ei kannata hankkia liikaa astioita jos sinkku on, kolmella tai neljällä mukilla pärjää ja pari vesilasia.
Pesässä palavat käytön jälkeen, ei niitä pestä 😂
Heitin roskikseen käytön jälkeen. Jossain vaiheessa aloin käyttää metallisia aterimia.
Pahimman masennuksen aikaan mä jätin tiskaamatta ja astiat oli sitten pinttyneessä homeessa. Häpesin asiaa ihan hemmetisti. Näin jälkikäteen oon miettinyt että miksen vaan ostanut kertakäyttösiä astioita, ei sitä muutenkaan syönyt paljoa. Mutta tää oli jotain vuotta 2010, nyt varmaan niidenkin hinta noussut. Ainakin paikallisessa S-marketissa on puisiakin haarukoita ja pahvimukeja yms.... Astianpesukone on mulle ihan ehdoton ja nykyään uusissa kerrostaloissa on semmoset lähes poikkeuksetta. 2009 rakennetussa ei ollut eikä ollut tulossakaan.