Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Ursula Andressilla nuorena täydellinen vartalo?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Yrittää vetää mahaansa sisään noissa kuvissa.

Vierailija
2/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun makuun. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Oikeastaan hällä ei ole kummoinenkaan vartalo. Leveäharteinen ja pötkö vyötärö. Toki on leffassa kuitenkin upea ilmestys sinänsä ja siihen aikaan varmaankin varsinkin.

Vierailija
4/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kelpasi Conneryn uikkarisillaan olla. Tappi tanassa ja pankkitilillä massii..

Vierailija
5/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun liian rimppakintut ainakin tossa kuvassa. Kaunis vartalo toki, muttei mitenkään maailman täydellisin.

Vierailija
6/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen vartalo olisi paljon enemmän tiimalasi mun mielestä.

Vierailija
7/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen kadehtinut tuota vyötäröä ja lantiota!

Vierailija
8/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa näyttäisi tolta aika paljon, jos olisin hoikka. Mullakin on kapea lantio, leveä vyötärö, hoikat jalat ja leveät hartiat. Ei ole motivaatiota laihduttaa, kun en kummoiselta näyttäisi sittenkään.

Vierailija
9/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aivan upea, täydellisyyttä hipova vartalo. Ihana lantio, ihana vyötärö, ihanat reidet ja hartiat. Tiedän naisen, jolla on vastaavantyyppinen kroppa ja hän on edelleen 55+ iässä aivan upea ilmestys. Itselläni on aivan toisentyyppinen kroppa valitettavasti.

Vierailija
10/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehditko siis kapeaa lantiota kun itselläsi on leveä? Milloin tehdään vaihtokaupat!?

Vierailija
11/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursulan viehätys oli korkea otsa ja kaunis suun kaari

Vierailija
12/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitä vaan hoetaan vanhasta muistista. Liian kulmikas ja bikinit ei imartele.

Vierailija
13/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaihtaa kroppani tuohon jos saisin pitää omat tissit, mulla on isommat ja tykkään niistä.

Vierailija
14/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula on muuten harvinaisen ruma nimi.

Vierailija
15/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla mun vartalo, paitsi mulla on isommat tissit ja paksummat reidet. En tykkää koska liian leveät hartiat ja olematon lantio. Ylöspäin käännetty kolmio.

Ihanteeni on tiimalasi tai jos todella hoikka nainen niin päärynä.

Vierailija
16/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei yritä. Et vain ole enää tottunut näkemään kapeita vyötäröitä, sillä ihmisten vyötärönympärys on kasvanut. Jopa nykypäivän hoikilla naisilla harvoin on kapeaa vyötäröä. Johtuu muuttuneesta ruokavaliostamme. Googleta vaikka Raquel Welch niin hänellä samanlainen sisäänpäin kääntyvä vatsa. Vatsan kuuluisi mennä sisäänpäin, ei pullottaa kehosta ulos - ulostyöntyvä vatsa kertoo vääränlaisesta ravinnosta ja/tai lihavuudesta.

Vierailija
17/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehditko siis kapeaa lantiota kun itselläsi on leveä? Milloin tehdään vaihtokaupat!?

Kadehdin nimenomaan sitä, että vyötärö näkyy selvästi ja se tekee lantiosta heti naisellisen oloisen, vaikka se on tavallaan aika suora.. Itselläni on kyllä kapea, suora lantio, mutta kun vyötärö ei ole kovin selvä, olen sellainen pölkky. 

Vierailija
18/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Aivan upea, täydellisyyttä hipova vartalo. Ihana lantio, ihana vyötärö, ihanat reidet ja hartiat. Tiedän naisen, jolla on vastaavantyyppinen kroppa ja hän on edelleen 55+ iässä aivan upea ilmestys. Itselläni on aivan toisentyyppinen kroppa valitettavasti.

Ursula käy jo yhdeksääkymmentä. Toki pitää paikkaansa että 55+ :D

Vierailija
19/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei yritä. Et vain ole enää tottunut näkemään kapeita vyötäröitä, sillä ihmisten vyötärönympärys on kasvanut. Jopa nykypäivän hoikilla naisilla harvoin on kapeaa vyötäröä. Johtuu muuttuneesta ruokavaliostamme. Googleta vaikka Raquel Welch niin hänellä samanlainen sisäänpäin kääntyvä vatsa. Vatsan kuuluisi mennä sisäänpäin, ei pullottaa kehosta ulos - ulostyöntyvä vatsa kertoo vääränlaisesta ravinnosta ja/tai lihavuudesta.

Itse miellän vyötärön kapeuden siten että (myös) edestä päin katsottuna on kapea. On siis selkeä kaari vyötärön kohdalla. Tuollainen sisäänpäin kääntyvä vatsa voi olla ihan suora vyötärön kohdalta, kun katsoo edestä siis.

Vierailija
20/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, voiko vyötäröstä tehdä kapeamman käyttämällä hieman tiukkoja vöitä tms.? Äitini nimittäin sanoo, että hänen nuoruudessaan naisihanne oli nimenomaan kapeavyötäröinen ja joku 60 cm oli jonkin sortin ihanne ja hän myös sanoo, että monesti sitä vyötäröä tehtiin jollain tapaa "puristamalla", siis ei nyt kidutuksella mutta jollain vyöllä jne. Hän on myös sanonut, että joskus nuorena hänellä oli liian väljät housut ja silloin maha pullahti esiin, vaikkei lihonutkaan. No vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi