Tapailen miestä, joka haluaa edetä seksin suhteen hitaasti,
ei siis olla oltu vielä sängyssä muutaman viikon jälkeen. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miksi mies toimii näin? Hän ei ole uskovainen.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:17"]
Alkoholisti > ei seiso
Erektiohäiriöinen > ei seiso
Pienellä varustettu > häpeää
Homo / kaappihomo
[/quote]
Tähän lisäisin fiktiivisen hahmon huipusta Klikkaa mua -sarjasta.
[/quote]
Sattaa olla myös jokin muu fyysinen poikkeama kuin mikromuna, kuten
> Ruma luomi
> Avanne
> Huono iho
> Ruma muna / pallit
> Exän nimi tatuoituna intiimiin paikkaan
[/quote]
Mielialalääkkeet > ei seiso
Psyykenlääkkeet > ei seiso
Masennuslääkkeet > ei seiso
Mikä tahansa edellä olevista yhdistettynä viinaan > ei seiso, ei
Depressiivisten tai muuten vain sekoboltsien kanssa on turha mitään ees yrittää, ainakaan jos olet itse terve ja haluat normaalia elämää elää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:19"]
Nostan olematonta lakkiani miehelle! Hän haluaa selvästi ensin tutustua kumppaniinsa kunnolla, ennen kuin hyppää sänkyyn. Ajattele niin, että jos suhde ei jatkukaan, niin kumpikaan ei kadu sitä, että meni liian aikaisin liian pitkälle. Tiedän että minulla on vanhanaikainen asenne, mutta mitä siitä.
[/quote]
Luuleeko joku, että noin ajattelevia miehiä on olemassa? Se ajatustoiminta on siellä toisessa päässä.
[/quote]
Mua ihmetyttää että kukaan nainenkaan ajattelisi noin. Varmaan trolli.
[/quote]
Mä ainakin ajattelen. Nainen oon.
Aika outo ketju. Mä olisin tuollaisesta miehestä tosi onnellinen. Haluan, että mies valitsee minut rakkauden, ei seksuaalisen himon perusteella. Mulle sopis hyvin olla vaikka eka vuosi ilman seksiä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:19"]
Nostan olematonta lakkiani miehelle! Hän haluaa selvästi ensin tutustua kumppaniinsa kunnolla, ennen kuin hyppää sänkyyn. Ajattele niin, että jos suhde ei jatkukaan, niin kumpikaan ei kadu sitä, että meni liian aikaisin liian pitkälle. Tiedän että minulla on vanhanaikainen asenne, mutta mitä siitä.
[/quote]
Luuleeko joku, että noin ajattelevia miehiä on olemassa? Se ajatustoiminta on siellä toisessa päässä.
[/quote]
Kannattaa etsiä miehiä muualtakin kuin lähiöbaarista
Mies
Olen ollut 17 vuotta naimisissa "heti naimaan"-miehen kanssa. Oli ihanaa silloin ja sen jälkeenkin. Ihmettelen, miten naisesta/miehestä tekee paremman se, että odottaa viikon tai kaksi ennen seksiä. Se on varmaan jotain kristillistä perua, että mukamas on hyveellisempi ja parempi ihminen, kun pidättäytyy.
Matala libido! Olen kokenut tuon. Asuimme yhdessä neljä vuotta. Välillä rukoilin polvillani, että edes joskus saisi. Erosimme aika pitkälle sen takia, että miehelle riitti joka toinen kuukausi...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:38"]
Aika monella voi olla erektiohäiriöitä, jotka vaikuttavat siihen, ettei tee mieli hypätä heti sänkyyn. Esim. tietyt lääkkeet saattavat aiheuttaa erektio-ongelmia ihan nuorillekin miehille.
Näin oli omalla miehelläni. Kyseessä oli muuten verenpainelääkkeet.
Siihen päälle vielä jännittäminen ja pieni ujous niin sitä seksiä ei tosiaan ollut kuin vasta joskus 4kk:n päästä tapailun aloittamisesta.
Nämä asiat mies kertoi minulle vasta vuosia myöhemmin, kait sitten vähän häpesi asiaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:19"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitäkin kai on.
Tosin tämän ketjun perusteella taitaa olla vain parempi päästä panemaan mahdollisimman nopeasti, ettei vaikuta oudolta ja epäluotettavalta.
Pihtaava mies on kauhistus.
T. Patinoitunut runopuu
Minä olin nuorena samanlainen lortto kuin täällä useimmat tuntuvat olevan. Tulin siitä onneksi järkiini ja olin selibaatissakin 3,5 vuotta, vaikka toki sinäkin aikana seurustelin. Tuo oli minulle puhdistava tauko, koin sen jälkeen olevani taas ujo ja tietyllä tavalla viaton. Tapasin mieheni sellaisessa vaiheessa, kun en halunnut edes suudella, vaan halusin sitäkin säästellä. Mies kunnioitti tuota hienosti ja seurustelimme useamman kuukauden, ennen kuin vahingossa mies suuteli minua, kun ei muistanut. Oli vaan sellainen tilanne, että häneltä lipsahti :-) Tuosta fyysisyys eteni niin että noin puolen vuoden seurustelun jälkeen harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Siitä pari kuukautta eteenpäin olimme naimisissa.
Minulle on jäänyt tuo seurusteluaika ihanana aikana mieleen. Molemmilla sellainen ihana kutina, että mieli teki, mutta odoteltiin kuitenkin ja tehtiin kaikkea muuta ja ennen kaikkea tutustuttiin toisiimme. Jos on koko ajan paneskelemassa, niin kyllä siinä toiseen tutustuminen jää väkisinkin taka-alalle.
Hmm. Mielenkiintoinen keskustelu. Eikö kenestäkään muusta ole jännää, että jos mies (hieman) myöhemmin on valmis tai ei ole halukas antamaan seksiä, heti kenelle vain naiselle, milloin/ missä tahansa vain niinhän on mahdollisesti pienimunainen-(kaaappi)homo-eunukki-jonka olisi mahd. hyvä yrittää, jokaisen naispuolisen (työ)kaverinsa hameenalle, viimeistään kahden viikon kuluttua, tai ainakin antaa puheissaan ymmärtää, että se saattaisi kiinnostaa, ellei niin hän on vähintään kokematon mammanpoika, joka ei oikeasti ole ikävuosistaan huolimatta oikea mies, josta tuskin on perheenpääksi tai kunnon poika/mies ystäväksi, mahtaakohan pärjätä töissäänkään.
Vastaavasti jos nainen antaa "heti" kenelle tahansa miehelle ja missä tahansa hän on huora-jakorasia-narttu, joka ei ole "oikeaa vaimomatskua" ja on siis jotenkin ala-arvoinen ja halpa, eikä ollenkaan sellainen, joka saattaisi olla pidemmän päälle oikeasti arvokas ja säädyllinen ja vakavasti otettava nainen. Joillekin suomalaisille naisille "halvan" maineen ("leiman") saamiseen saattaa riittää, jo minihameeseen pukeutuminen ja tai naisellisempi pukeutuminen.
Jos nainen onkin viettänyt edellä kuvattua elämää naisille markkinoidaan julkisesti mahdollisuutta vaginan kiristysleikkaukseen ja ripottelevan tuhkaa päälleen, tai ainakin avioliiton solmiessaan hänen odotetaan olevan sädehdittävä kuin pyhä neitsyt maria.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:23"]
Entä jos mies olettaa, että sä haluat edetä hitaasti? Jos hän haluaa mielistellä sua, kun kuvittelee, että oisit kunnioitettava vaimomatskua oleva nainen?
[/quote]
Tervetuloa nykypäivään. Mitä ihmeen vaimomatskua? :DD Seksi ei ole ihan noin suuri asia kuitenkaan. Itseään se ajattelee eikä naista. = mikromuna tai kyvytön.
[/quote]
tämä on edelleen nykypäivää!olen omalta mieheltänikin kuullut tämän "huorasta ei saa vaimoa". Miehet edelleen ymmärtää tämän faktan, fiksut kouluttautuneet miehet ainakin.poikaporukassa kehuskellaan panoilla, mutta vaimoaines on ihan eri kaliiiberiä.t; Vaimo
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 05:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:23"]
Entä jos mies olettaa, että sä haluat edetä hitaasti? Jos hän haluaa mielistellä sua, kun kuvittelee, että oisit kunnioitettava vaimomatskua oleva nainen?
[/quote]
Tervetuloa nykypäivään. Mitä ihmeen vaimomatskua? :DD Seksi ei ole ihan noin suuri asia kuitenkaan. Itseään se ajattelee eikä naista. = mikromuna tai kyvytön.
[/quote]
tämä on edelleen nykypäivää!olen omalta mieheltänikin kuullut tämän "huorasta ei saa vaimoa". Miehet edelleen ymmärtää tämän faktan, fiksut kouluttautuneet miehet ainakin.poikaporukassa kehuskellaan panoilla, mutta vaimoaines on ihan eri kaliiiberiä.t; Vaimo
[/quote]
Sanoisinpa, että ei nyt kauhean fiksulta tommoinen kehuskelu vaikuta. Vai ootko "vaimona" tyytyväinen fiksun "miehesi" toilailuihin?
Tuollaiset miehet ovat harvassa. No jos ei ap:lle kelpaa, niin voisiko lähettää sen miehen mulle. Mitään tee sellaisella, joka heti haluaa sänkyyn. Ei ole mitään aviomiesmatskua eikä sovi lasten isäksi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:08"]Tuollaisten miesten kyvyissä on AINA joku vika. Ollaan tästä kavereiden kanssa puhuttu ja kaikki joilla on ollut seksiä panttaava mies on ollut impotentteja tai ollut jotain muuta isoa ongelmaa alakerrassa. Voi myös olla niin pieni, että häpeää. Älä suotta hukkaa aikaasi.
[/quote]
no ainut oma kokemukseni vastaavasta tukee juuri tuota. Miehellä oli niin pieni että kondomi ei pysynyt pitelemättä paikallaan.
Kerro sille, että tämä on sinulle ongelma äläkä täällä vatvo asiaa.
Tuollaisten miesten kyvyissä on AINA joku vika. Ollaan tästä kavereiden kanssa puhuttu ja kaikki joilla on ollut seksiä panttaava mies on ollut impotentteja tai ollut jotain muuta isoa ongelmaa alakerrassa. Voi myös olla niin pieni, että häpeää. Älä suotta hukkaa aikaasi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:03"]ei siis olla oltu vielä sängyssä muutaman viikon jälkeen. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miksi mies toimii näin? Hän ei ole uskovainen.
[/quote]
Olen mies ja vastaan tähän asiaan. Ensinnäkin miehet eivät heti halua seksiä, vaan kumppaniin/rulevaan kumppaniin pitää tutustua sitä ennen. Ja jos nainen harottaa haarojaan heti, niin se on merkki kevytkenkäisyydestä. Mies haluaa tutustua siis ensin sinuun ja haluaisi sinun kanssa pysyvään suhteeseen. Noi heti naimaan jutut on vain yhden illan juttuja.