Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sähkölinjan raivaaja ja palkka noin 6 500 eur/kk

Vierailija
24.11.2020 |

Kysy mitä haluat!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puolesta kysyn: Teetkö pelkästään ennalta ehkäisevää raivausta vai myös myrskytuhojen korjausta? 

Meillä on mökki Helsingin edustalla saaressa, mutta Sipoon puolella. Täällä tuntuu olevan kohtalaisen usein sähkökatkoja, välillä vika on mantereen puolella ja välillä saaristossa. Viime lauantaina oli pidempi katko, kun myrskysi ja jossain oli kai kaatunut puu linjalle ja vika oli saariston päässä, jolloin sähkömiehet joutuivat odottelemaan tyynempiä kelejä, että pääsivät saaristoon korjaamaan. Ihan tosi paljon arvostan näitä työn sankareita, jotka singahtavat apuun heti kun kelit sallivat! Katko kesti yli 24h ja aggregaatilla siitä selvittiin. Mutta en melkein keksi siistimpää hommaa kuin (tarvittaessa) saaristossa seilaava sähkömies!

Kerro vielä pohjakoulutus? Metsuri & sähkäri?

Vierailija
22/24 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mun maksaa jos tulet kaatamaan aivan mökin sähkölinjan vierestä kaksi suurta koivua. En uskalla kaataa niitä itse, jos sattuvatkin kaatumaan linjan päälle.

Kyllä voisit maksaa. Missäpä mökkisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikeaa työtä, mutta saat pienempää palkkaa kuin esim. kansanedustajat. Harmittaako?

Vierailija
24/24 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna pouta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan