Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupungin uudet vuokra-asunnot Käpylässä

Vierailija
29.03.2014 |

Kuinka moni haki tuolta asuntoa, minkä kokoista ja millä perustein?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N varmaan on hakijoita paljon, käpylästä vapautuu tosi harvoin vuokrakämppiä ja kaupungin asuntojen vuokrataso on tosi paljon halvempi kun alueella muuten.. Me ei haettu kun asutaan jo lähialueella kivassa kodissa

Vierailija
22/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Me haettiin stadin asuntojen sisäistä vaihtoa, uuteen olis ihana päästä :) 4h+k haettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakemuksen mutta olen realisti. Yksinäisenä, aika tavallisena ihmisenä on mahdotonta saada kaupunginasuntoa. Kaupungin asuntojonossa on yli 20000 henkilöä tai perhettä ja asukkaat valitaan asuntotarpeen mukaan. Käytännössä sun pitäisi asua sukulaisten tai ystävien nurkissa  tai olla edes häätöuhan alla. Mulla on ylihintainen asunto yksityiseltä ja olen toistakymmentä vuotta yrittänyt päästä sisään Helsingin kaupungin edullisiin asuntoihin, mutta ei onnistu sitten millään.

Käpylän asunnot näyttivät tosi hienoilta. Loistava sijainti ja kivoja pohjia asunnoissa.

Vierailija
24/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme Koskelassa Stadin asunnossa. Voisin laittaa hakemuksen mutta haaveena on opiskelupaikka muualta ja sen jälkeen omistusasunto. Varmasti ihania asuntoja :) niissä on kyllä vuokra varmasti kovempi kuin näissä halvemmissa, ainakin Arabianrannassa vuokra on monta sataakin suurempi kuin täällä.

Vierailija
25/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:03"]

Laitoin hakemuksen mutta olen realisti. Yksinäisenä, aika tavallisena ihmisenä on mahdotonta saada kaupunginasuntoa. Kaupungin asuntojonossa on yli 20000 henkilöä tai perhettä ja asukkaat valitaan asuntotarpeen mukaan. Käytännössä sun pitäisi asua sukulaisten tai ystävien nurkissa  tai olla edes häätöuhan alla. Mulla on ylihintainen asunto yksityiseltä ja olen toistakymmentä vuotta yrittänyt päästä sisään Helsingin kaupungin edullisiin asuntoihin, mutta ei onnistu sitten millään.

Käpylän asunnot näyttivät tosi hienoilta. Loistava sijainti ja kivoja pohjia asunnoissa.

[/quote]

Minä sai kaupungin asunnon parikymppisenä opiskelijana vuonna 2012. Vuokrasopimus muualla oli umpeutumassa. Kyllä niitä voi tuurilla saada ihan tavallinenkin ihminen :) Vaihdoimme vuosi sitten 2h ->3h. T. 5

Vierailija
26/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haettiin kolmioita, joiden vuokrat oli alkaen 840e. Kyllä sais olla tyytyväinen asua kaupungin asunnossa noin kivalla alueella lähellä keskustaa. Meidän taloudessa ei ole vielä vuosiin varaa haaveillakkaan muusta asumismuodosta kun edullisella vuokralla... No saa nähdä miten käy! :)

Vierailija
27/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:17"]

Me haettiin kolmioita, joiden vuokrat oli alkaen 840e. Kyllä sais olla tyytyväinen asua kaupungin asunnossa noin kivalla alueella lähellä keskustaa. Meidän taloudessa ei ole vielä vuosiin varaa haaveillakkaan muusta asumismuodosta kun edullisella vuokralla... No saa nähdä miten käy! :)

[/quote]

Eipä ole paha vuokra sitten edes :) Meillä on Koskelassa eli Käpylän vieressä 75neliön vuokra 706e.

Vierailija
28/31 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:17"]

[/quote]

Eipä ole paha vuokra sitten edes :) Meillä on Koskelassa eli Käpylän vieressä 75neliön vuokra 706e.

[/quote]

Mukavaa seutua. Kertoisitko teidän asunnosta ylipäätään? Me asutaan tällä hetkellä ihan saman kokoisessa ja saman hintaluokan asunnossa, kun mihin tuonne Käpylään haettiin, mutta tää vuokra on ihan naurettava sijaintiin ja asunnon kuntoon nähden.

Vierailija
29/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ilmoiteltu ei.. :(

Vierailija
30/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ilmoiteltu ei.. :(