Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kertokaa minkälainen on oikeasti hyvä kumppani?

Vierailija
24.11.2020 |

Minkälainen nainen on sinulle paras? Saako nainen olla lempeä, rauhallinen ja kodinhengetär? Kommentoikaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei sellaisesta ole kokemusta.

Vierailija
2/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaiseni olisi luonteeltaan aito, hyväsydäminen, maanläheinen, herkkä, empaattinen, lempeä, rauhallinen kodinhengetär, saa olla myös ujo ja introvertti.

Tykkäisi harrastaa aktiivisesti ja aika tavoitteellisesti liikuntaa. Plussaa jos tykkää kissoista ja on vähän nörtti.

Koulutuksella/työllä ei suurta merkitystä, mutta eniten yhteisiä puheenaiheita löytyisi sosiaali/terveys/liikunta-aloilta.

Ikä 25-35, pituus 155-180. Asuisi pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava

Vierailija
4/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun kohtaan sellaisen, ja omasta mielestäni olen tavannut jo. En vain taida olla hänen mielestään hyvä kumppani.

Vierailija
5/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pehmeä, pyöreä ja hyväntuoksuinen. Ja hyvä itsetunto.

Vierailija
6/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen söpö, mutta määrätietoinen. Rento.

Kesällä hänet sitten tapasin, mutta paljastui varatuksi.

m40.

Vierailija
7/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kyllä ne ulkomaan komistukset tulee ja vie parhaimmat naiset

Vierailija
8/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä kyllä, ja isosti rakastava. Samaan aikaan itsenäinen ja omaa omat mielipiteet. Osaa kokata, mutta myös syödä. Tykkää urheilla kanssani, pitää eläimistä ja seksistä. On rehellinen ja empaattinen. Vähän kuin omani 😊😉

Vierailija
9/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeä kyllä, ja isosti rakastava. Samaan aikaan itsenäinen ja omaa omat mielipiteet. Osaa kokata, mutta myös syödä. Tykkää urheilla kanssani, pitää eläimistä ja seksistä. On rehellinen ja empaattinen. Vähän kuin omani 😊😉

Muuten sama paitsi että seksi pois. Sitä en harrasta. M28

Vierailija
10/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu seksikkäästi! Farkut totaalinen turn off!! Minihametta ja peppushortsia jne!

Vierailija
11/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Vierailija
12/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupositiivinen

Vierailija
13/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu seksikkäästi! Farkut totaalinen turn off!! Minihametta ja peppushortsia jne!

Jep. Pakkasella aika kylmä vaatetus eli järkikään ei kuulu hyvän naisen piirteisiin sinun mielestä?

Vierailija
14/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin meillä olevan yhteisiä kiinnostuksia, kivaa yhdessä, huumoria, omiakin juttuja ja läheisyyttä. 

Vierailija
15/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannenaiseni olisi luonteeltaan aito, hyväsydäminen, maanläheinen, herkkä, empaattinen, lempeä, rauhallinen kodinhengetär, saa olla myös ujo ja introvertti.

Tykkäisi harrastaa aktiivisesti ja aika tavoitteellisesti liikuntaa. Plussaa jos tykkää kissoista ja on vähän nörtti.

Koulutuksella/työllä ei suurta merkitystä, mutta eniten yhteisiä puheenaiheita löytyisi sosiaali/terveys/liikunta-aloilta.

Ikä 25-35, pituus 155-180. Asuisi pääkaupunkiseudulla.

Lempeä ja rauhallinen luonne, tavoitteellinen liikkuja. Joo-o. Haastava hormonikoktaili.

Vierailija
16/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa perinteiset naisten kotityöt minä kun en niistä niin välitä. Ei nalkuta. Taloudellisesti itsenäinen eli maksaa kuluista yhteisistä kuluista puolet ja omansa.

Ikää 18-25 v. Ihanne nainen hoitaa ehkäisyn mukisematta ja niin ettei minun tarvitse siitä tietää. Lupaa tehdä abortin jos käy vahinko ja pitää lupauksensa. Jos lapsi tulisi kuitenkin niin hoitaa sen niin ettei minun tarvitse sekaantua lapsen hoitoon. Voisin minä joskus leikittää lasta hetken ja ostaa joskus jonkun lelun lapselle kun siltä tuntuu.

Nainen saisi olla urheilullinen.

Ihanne nainen pukeutuu aina minun seurassani seksikkäästi ja muuten peittävästi. Nainen sais myös olla innokas seksin suhteen. Mielellään hoitelisi minut joka päivä. Naisella pitäisi olla paljon aikaa minun kannssani olemiseen.

Siinäpä muutama tärkein asia.

Vierailija
17/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Olen aseksuaali. Maailmassa on paljon muita kiinnostavampia asioita kuin himo ja seksi. M28

Vierailija
18/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kun ei sellaisesta ole kokemusta.

Eiköhän jokaisella ole oma tyyppinsä mistä pitää ja jos ei ole niin olisiko aika miettiä ja suunnata sitä kohden?

Vierailija
19/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta pakko kommentoida. Semmoinen, joka on torttu levällään aina kun mies haluaa.

Vierailija
20/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kun kohtaan sellaisen, ja omasta mielestäni olen tavannut jo. En vain taida olla hänen mielestään hyvä kumppani.

Mikä sussa sitten on sellaista miks et olisi hyvä kumppani