Maanantain 31.1 salkkareissa Iidan isä...
lukitsee iidan sinne kellariin ja kertoo että on ollut monta vuotta yksin,mutta nyt kun löysi iidan niin hän on taas rakastunut uudestaan! yrittää lähennellä ja pussata iidaa,hyi helv.
Kommentit (15)
Äh, olin ihan rakastunut siihen Iidan isään. :(
se on kyllä niin oksettava :D ja pekka on ilmeisesti iidan äitin entinen potilas,kun sanoi iidalle että "sun äitis hylkäs mut" tms...
jaa'a kukahan mahtaa olla oikea isä,voi olla että isän etsintä päättyy tähän :D
mutta mitä camilla oikeen mahtaa touhuta pihlajakadulla,se varmaankin on mariannan äiti?
Hups otsikossa virhe,31.3 siis :)
-ap
Hyi hitto tuota Iidan isää!
En jaksa uskoa, että Marianne olisi Camillan tytär, mutta jotain muuta hämärää kummassakin on. Marianne ja Larihan on serkkuja, joten luulisi Camillan tunnistaneen Larin kun kerta Mariannekin hänet tunsi.
huoh taas iida joutuu kärsimään.. Miksi hänellä on kaikki syömishäiriöt, äidin kuolema ja hullu isä ja huonot kaverit jne. -__-
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 11:32"]
huoh taas iida joutuu kärsimään.. Miksi hänellä on kaikki syömishäiriöt, äidin kuolema ja hullu isä ja huonot kaverit jne. -__-
[/quote]
Joutais koko Iidat ja Mariannet pois koko ohjelmasta.
Camilla on Isabellan vanha tuttu, Isabella on oikeasti Pirjo.
onks isabella siis oikealta nimeltään pirjo?
Mä taas veikkaan että Camilla soitteli Miikalle
kenelle camilla järjesti asuntoaan? leperteli musta puhelimeen että kaikki on kunnossa,asunto vapautuu jne..olisko lapselleen?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 13:57"]onks isabella siis oikealta nimeltään pirjo?
[/quote]
Juu, ja Sebastian on Jorma.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 11:32"]
[/quote]
Joutais koko Iidat ja Mariannet pois koko ohjelmasta.
[/quote]
käsikirjoitus You Know
Ja Iida huutaa ja itkee ja rimpuilee. Kerrankin meikit leviää ja tukka sekaisin. Hyvä salkkarit.
No. Kukakohan se Iidan isä oikeasti on? Varmaan sama kuin Sannilla, olen melko varma siitä.