Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvukeskuksiin muuttaneet

Vierailija
29.03.2014 |

te jotka olette karistaneet pikkupaikkakunnan tomut jaloistanne ja muuttaneet työn ja/tai opiskelun perässä kasvukeskukseen nin oletteko ikinä leikkineet ajatusleikkiä, että jos ette olisi aikoinaan niin tehneet niin mikä olisi tilanteenne nyt?

Itse olen jokseenkin varma että olisin vakavasti alkoholisoitunut tai muuten pahoissa ongelmissa, pitkäaikaistyötön ja varaton yms jos en olisi 20v sitten muuttanut pois sieltä pikkukaupungista.

Toisaalta, mistäs sitä voi tietää? Voihan se olla että olisin naimisissa ja minulla olisi lapsikin mutta kyllä tuo ensin mainittu skenaario olisi todennäköisempi.

j

j

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan kuollut.

Vierailija
2/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein osaa kuvitella mitä olisin jos olisin sinne jäänyt. Siellä ei ole koulutusmahdollisuuksia eikä töitä. Tai löytyy sieltä nyt pappi, lääkäri ja opettaja, mutta noita varten tietenkin pitää opiskella jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein osaa kuvitella mitä olisin jos olisin sinne jäänyt. Siellä ei ole koulutusmahdollisuuksia eikä töitä. Tai löytyy sieltä nyt pappi, lääkäri ja opettaja, mutta noita varten tietenkin pitää opiskella jossain muualla.

Vierailija
4/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Kuusaalle! Tehtaan hajusta on päästy pois ja kohtahan ne tehtaat suljetaan niin kuin kävi Voikkaalla joten viimeinenkin leipäpuu lähtee.

Vierailija
5/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, että olisimme melko samassa tilanteessa paitsi että olisimme miehen kanssa käyttäneet melkoisesti tunteja matkustamiseen. Ts. koti-opiskelupaikka tai työ. 

Nykyisin olisi ihan kiva asua halvalla siellä vanhalla kotiseudulla vanhempiemme lähellä. Minulle voisi löytyä työtäkin, mies joutusi varmaankin kulkemaan enemmän.

Vierailija
6/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:35"]

Terveisiä Kuusaalle! Tehtaan hajusta on päästy pois ja kohtahan ne tehtaat suljetaan niin kuin kävi Voikkaalla joten viimeinenkin leipäpuu lähtee.

[/quote]

Joku wannabe stadilainen on päässyt pois Kuusaalta suureen maailmaan ja luulee nyt olevansa suurkaupunkilainen. Pysy siellä minne menitkin! Ei tule ikävä!

Vierailija
7/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti asiani olisivat paljon paremmin. Asuisin isossa omakotitalossa lähellä palveluja, lapset kävisivät pientä 200 oppilaan koulua kävelymatkan päässä kotoa, olisi rahaa matkustaa ja harrastaa. Nyt on betonilähiössä tunkkainen kolmio, rahat aina loppu, vaikka vakituinen työ. Lapset joutuvat pelkäämään koulussa jengejä, harrastukset on kalliita ja elämä aika epätoivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme