Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jyrisee Mies vauvapalstalla!

Vierailija
28.03.2014 |

Prkele nyt jyrisen minä!

Miehenä minä halusin tulla muistuttamaan teitä ihania mussukoita siitä, että ollaan miehiä ja ollaan naisia 110% tässä lyhyessä elämässä! Älkää perkele eukot yrittäkö olla miehiä, kuten minä en yritä olla nainen. Uskalletaan prkele olla omia itseiämme!

The BossHoss - Do It

t. vanha elämää nähnyt mies

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni, tosiaankin. Biologisesti nainen, mutta identiteetiltäni maskuliininen ja seksuaalisuudeltani aseksuaali. Mielenkiinnosta kysyn: pitäisikö minun alkaa näytellä feminiinistä naista sinun mielestäsi? Mielipiteelläsi ei tosin ole mitään väliä sillä pukeutuisin minimekkoon yhtä luontevasti kuin repisin itseltäni ukkovarpaan kynnet irti hehkuvilla pihdeillä. =D

Vierailija
2/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät on äijii ja ämmät on ämmii

kun äijät on kännis ni ämmät on pää kii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, juoppo, nukkumaan.

Vierailija
4/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on näköjään nykyisin täynnä rasisteja ja naisvihaajia. Ei kannattanut tulla vuoden tauon jälkeen kurkkaamaan. Pilalle on mennyt. Missä järkevä ja hauska väki nykyään luuraa?

Vierailija
5/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis.

Vierailija
6/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
7/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et panis ketä? Aloittajaako?

Vierailija
8/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Älä sinä vitun känniääliö tule mulle sanelemasn millainen saan ja en saa olla. 

Käytöksesi on muutenkin junttia: mies jyrisee ja kiroilee. Hyi. Häpeä, aikuinen ihminen.

Vierailija
9/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies sais kyllä laittaa mekon päälleen, naiset kun on omineet ne housut, sehän on ihan tosi!

Vierailija
10/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:26"]

Palsta on näköjään nykyisin täynnä rasisteja ja naisvihaajia. Ei kannattanut tulla vuoden tauon jälkeen kurkkaamaan. Pilalle on mennyt. Missä järkevä ja hauska väki nykyään luuraa?

[/quote]

Lastenvihaajia myös.

Vierailija
11/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä äijä projisoi omia ongelmiasi muihin. Jos et osaa olla mies, se ei ole muiden miesten tai naisten vika.

Vierailija
12/12 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tää on nykyään mt-avopotilaiden, angstisten teinien ja kaikenmaailman luusereiden palsta. Ei oo paljon mitään iloa nykyään näitä ketjuja lueskella.

-kypsä nainen