Nyt jyrisee Mies vauvapalstalla!
Prkele nyt jyrisen minä!
Miehenä minä halusin tulla muistuttamaan teitä ihania mussukoita siitä, että ollaan miehiä ja ollaan naisia 110% tässä lyhyessä elämässä! Älkää perkele eukot yrittäkö olla miehiä, kuten minä en yritä olla nainen. Uskalletaan prkele olla omia itseiämme!
The BossHoss - Do It
t. vanha elämää nähnyt mies
Kommentit (12)
Äijät on äijii ja ämmät on ämmii
kun äijät on kännis ni ämmät on pää kii
Palsta on näköjään nykyisin täynnä rasisteja ja naisvihaajia. Ei kannattanut tulla vuoden tauon jälkeen kurkkaamaan. Pilalle on mennyt. Missä järkevä ja hauska väki nykyään luuraa?
Niinpä. Älä sinä vitun känniääliö tule mulle sanelemasn millainen saan ja en saa olla.
Käytöksesi on muutenkin junttia: mies jyrisee ja kiroilee. Hyi. Häpeä, aikuinen ihminen.
Aika moni mies sais kyllä laittaa mekon päälleen, naiset kun on omineet ne housut, sehän on ihan tosi!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:26"]
Palsta on näköjään nykyisin täynnä rasisteja ja naisvihaajia. Ei kannattanut tulla vuoden tauon jälkeen kurkkaamaan. Pilalle on mennyt. Missä järkevä ja hauska väki nykyään luuraa?
[/quote]
Lastenvihaajia myös.
Älä äijä projisoi omia ongelmiasi muihin. Jos et osaa olla mies, se ei ole muiden miesten tai naisten vika.
Jep, tää on nykyään mt-avopotilaiden, angstisten teinien ja kaikenmaailman luusereiden palsta. Ei oo paljon mitään iloa nykyään näitä ketjuja lueskella.
-kypsä nainen
Olen oma itseni, tosiaankin. Biologisesti nainen, mutta identiteetiltäni maskuliininen ja seksuaalisuudeltani aseksuaali. Mielenkiinnosta kysyn: pitäisikö minun alkaa näytellä feminiinistä naista sinun mielestäsi? Mielipiteelläsi ei tosin ole mitään väliä sillä pukeutuisin minimekkoon yhtä luontevasti kuin repisin itseltäni ukkovarpaan kynnet irti hehkuvilla pihdeillä. =D