Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 33v hoitoalalle valmistunut, 2vuoden työkokemusta omaava nainen, jonka...

Vierailija
28.03.2014 |

..lapsiluku täynnä, huono menestyjä työmarkkinoilla?

Kaikkea ei voi saada, tiedän, olen saanut neljä ihanaa lasta ja aikaa olla heidän kanssaan ja hoitaa heitä kotona. Haaveeni kohdistuvat ja ovat aina kohdistuneet silti myös työelämään. Opiskelen kätilöksi ja valmistuessani vuoden kuluttua olen 33v. Työkokemusta vanhustenhoidon parista minulla reilu kaksi vuotta (hyvällä työtodistuksella) seitsemän vuoden takaa. Katsotaankohan tilanteeni surkeaksi ja mahtaakohan nuoremmat tai enemmän työkokemusta omaavat viedä työpaikat nenäni edestä.. Mahtaakohan tämä yksi suuri haaveeni jäädä toteuttamatta ja panokseni opintoihin olevan turha?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitoalalta töitä löytyy, varsinkin, jos pystyt matkustamaan tai muuttamaan oppilaitospaikkakunnalta muualle.

Vierailija
2/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti kätilöopiskelija? Yleensä nmä aisat hoidetaan esim hoitajat.net forumilla jossa saat oikeasti asiallisia ja kollegiaalisia vastauksia, toisin kun täällä. 

Kätilön työmarkkinat ovat verrattain hyvät ainakin tällä alueella jolla itse toimin.Varsinkin jos sinulla on kiinnostusta työskennelä myös äitipolilla, naistentaudeilla jne eikä pelkästään salissa. Toimiin valitessa ei ainakaan omalla työpaikalla elämäntilanteella ikä lapsiluvulla ole väliä. Hoitoalalla nyt vaan on paljon naisia ja useimmat tekevät lapsia. Ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot melkein valmiit, elämää edessä ja muksut tehty. Mitä oikein horiset. Eteenpäin vain.

Ei tulevaisuus ole ohitse jos elämää on elänyt. Suomessa nyt painotetaan... Vähän kummallisia arvoja. Äitiys ja suomalaisten lisääminen ei siihen kuulu.