Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon tissit esillä "vahingossa"

Vierailija
28.03.2014 |

Vaimoni on suhteellisen pienet tissit ja siksipä hän ei aina käytä rintsikoita. Toisinaan taas rintsikat ovat liian löysällä (?) jolloin nännit näkyvät rintsikoiden kupeista esim. silloin kuin hän kumartuu. 

Tässä on muutaman kertaan käynyt niin, että olen huomannut naiseni vahingossa paljastanen tissinsä ulkopuoliselle. Itse on ole kehdannut tästä huomauttaa ja olen hiukan kokenut asian kiihottavanakin. Saapahan naapurin setä tms. vähän piristystä arkeen.. ;)

sitä vaan olen alkanut miettimään, että kuinkahan vahinkoja nämä ovat? naiset, tiedättekö te milloin tissinne vilahtavat vahingossa? ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/26 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin vahingossa. Tänään on 'tits-out-thursday' - kiva koronahömpän vauhdittama naisten vilautusleikki. Minulla ja parilla ystävälläni on oma pikku juttumme tämän osalta, eli jokainen 'mukana' oleva antaa jotenkin näkyä. Lisäpisteitä saa jos on täysin tuntematon uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaimo kirjoitti:

Missäs sitä tulevana kesänä voisi sulojaan esitellä? Siis kotipihan lisäksi. Nyt tosiaan lähinnä naapurin ja muutaman satunnaisen vilkaisijan iloksi.

Missä sun naapuri asuu? Ei tartte olla ihan tarkka osoite, kaupunginosakin riittää. En mihin aikaan vuorokaudesta yleensä olet pihahommissa?

Vierailija
24/26 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tajua, että tissin vilauttelu tarkoittaa viestiä miehelle, että ota kiinni. Isotissinen N35v

Vierailija
25/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Te aikuiset Naiset järjestätte tietoisesti meille peräkammarin vanhoillepojillekin jotain pientä tai suurempaakin iloa.

Vierailija
26/26 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet tajua, että tissin vilauttelu tarkoittaa viestiä miehelle, että ota kiinni. Isotissinen N35v

Ei se kaikilla tarkoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi