Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui oikein kunnolla!!

Vierailija
23.11.2020 |

Tiputin asunnon lattialle mukini vahingossa. Mies sai hirveät raivarit. Onko normaalia?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta teosta pitäsi saada ainakin kunnon luunappi otsaan.

Vierailija
22/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tuollainen mies. Jokainen kolhu lattiassa tai hajonnut astia on paniikki, katastrofi, korjaamaton vahinko. Itse en ymmärrä mitä järkeä sellaisessa reaktiossa on, kun se ei muuta eikä korjaa mitään. Kysyn häneltä aina raivoamisen loputtua kuin pieneltä lapselta: No niin, rakas, onko nyt parempi olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aika monta kommenttia, joissa kerrotaan kuinka lattiat ja seinät ovat todella tärkeitä.

Jos seurustelet tullaisen ihmisen kanssa, niin sitten se on kestettävä ja oltava tosi varovainen kaikkien tavaroiden kanssa.

Itse en jaksaisi, tahallaan ei rikota, eikä naarmuteta, mutta vahingot on vahinkoja, ja tavallisen elämisen jälkien kuuluu näkyä asunnossa.

Vierailija
25/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taustasta sen verran, että join teetä ja keskustelimme ihan rauhallisesti päivän kuulumisia. Vedin sitä teetä vääräänkurkkuun nauraessani, ja olin laittamassa mukia pöydälle, mutta tippuikin lattialle. Ja siis lattialle, ei matolle. Hän on hyvin tarkka kaikista pinnoista ja ymmärrän kyllä sen. Reaktio silti oli vain aivan järkyttävä. Menin itkemään vessaan, koska jotenkin tuli tosi paha mieli. Sitten pyysin anteeksi, mutta mies vain sanoi "saat anteeksi", eikä itse pahoitellut huutamisiaan. Ap

Olisit laittanut jo aloitukseen, että oikein itkettää. Sellaista porvoossa taas 

Vierailija
26/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi hetkeäkään hermoheikkoa miestä, mutta joissakin suhteissa lompakolla on ihmeellinen voima.

Vierailija
27/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä olette? Kuulostaa nuorilta henkilöiltä.

Vierailija
28/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taustasta sen verran, että join teetä ja keskustelimme ihan rauhallisesti päivän kuulumisia. Vedin sitä teetä vääräänkurkkuun nauraessani, ja olin laittamassa mukia pöydälle, mutta tippuikin lattialle. Ja siis lattialle, ei matolle. Hän on hyvin tarkka kaikista pinnoista ja ymmärrän kyllä sen. Reaktio silti oli vain aivan järkyttävä. Menin itkemään vessaan, koska jotenkin tuli tosi paha mieli. Sitten pyysin anteeksi, mutta mies vain sanoi "saat anteeksi", eikä itse pahoitellut huutamisiaan. Ap

=====

Juoksisin lujaa. Varmaan t ap paa sut jos tulee joku juttu, mistä oikeasti suuttuu.

Vierailija
29/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta ettei olekaan provo: Ei ole normaalia. Miehellä on vihanhallinta ongelmia tai muuta. Lopeta hänen tapailu, tilanteet menevät hyvin luultavasti vain pahemmaksi.

Vierailija
30/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollaisia on. Valitettavasti voi olla että aloitus ei ole provo.

Vierailija
31/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, ollaan tosiaan 21 ja 25 vuotiaat. Ja siis joo itkin, koska järkytyin reaktiosta ja miehen kylmyydestä. Tuntuu pahalta että hän suuttuu minulle kaikenlaisista pienistä asioista, isompi juttu oli, kun hänen ystävänsä koira on pissasi hänen matollensa, jonka seurauksena lattiaan tuli vesivahinko ja pieni kuhmu. Silloinkin mies läksytti minua siitä, että en ottanut mattoa nopeasti pois siitä, vaan olin päikkäreillä. Eli kaikki käännetään minun syyksi. Ap

Vierailija
32/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muumimuki? Sisälsikö spermaa...

Vierailija
33/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tollanen. Lopulta suuttuikin niin pahasti että kuristi mut tajuttomaksi. Lähde ja nopeasti nuori tyttö!

Vierailija
34/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
35/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaminen ja suuttuminen on henkistä hyväksikäyttöä. Kerää mukisi ja juokse.

Vierailija
36/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman kuukauden aikana jo tullut useita näitä raivareita niin kokemuksesta voin sanoa että EI tule ajan kanssa paranemaan, ainoastaan pahenemaan. Suosittelen miettimään uudestaan haluatko rakentaa elämääsi kananmunan kuorien päälle, pelätä jokaista tekemääsi virhettä ja säikähtää pienintäkin kolausta/äänen korotusta sen pelossa että kohta taas räjähtää jostain aivan olemattomasta asiasta.

T. myös parikymppisen, pian kolmekymppisen raivoajan kanssa eläjä. Ei, en tiedä miten olen jaksanut.

Vierailija
37/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa silti raivota?

Vierailija
38/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran heräät, ota hiljaa tavarasi ja hiivi ulos. Vaihda nimesi ja osoitteesi, puhelinnumerosi salaiseksi, lopeta some-tilisi. Värjää hiuksesi, vaihda ystäväpiirisi. Mikään vähempi ei riitä. Jos siis haluat elää.

Vierailija
39/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli myös tuollainen. Syystäkin on ex. Harmi että onnistui pitämään todellisen luonteensa aika hyvin piilossa, kunnes saatiin lapsia. Ei sentään räyhäämällä räyhää, mutta kuitenkin. Lasten puolesta vaan harmittaa, täällä minunkin luona vähän säikähtävät, jos kaatuu maitomuki tms. Vaikka minä en suutukaan asiasta. Saatan toki huomauttaa, jos jonkun pelleilyn seurauksena jotain käy. En katsoisi tuollaista enää, elä ainakaan lisäänny sen kanssa.

Vierailija
40/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo, ollaan tosiaan 21 ja 25 vuotiaat. Ja siis joo itkin, koska järkytyin reaktiosta ja miehen kylmyydestä. Tuntuu pahalta että hän suuttuu minulle kaikenlaisista pienistä asioista, isompi juttu oli, kun hänen ystävänsä koira on pissasi hänen matollensa, jonka seurauksena lattiaan tuli vesivahinko ja pieni kuhmu. Silloinkin mies läksytti minua siitä, että en ottanut mattoa nopeasti pois siitä, vaan olin päikkäreillä. Eli kaikki käännetään minun syyksi. Ap

Miten ihmeessä voit olla tuollaisen luonnevikaisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi