Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui oikein kunnolla!!

Vierailija
23.11.2020 |

Tiputin asunnon lattialle mukini vahingossa. Mies sai hirveät raivarit. Onko normaalia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou, ei tuollainen ole normaalia. Keneltäkään, mieheltä tai naiselta.

Vierailija
42/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa silti raivota?

Tottakait saa ja kynsiä miehen naaman verille. Kuuluu jokanaisen oikeuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia kun pihdataan eikä peitto heilu. Minä olisin lähteny menee vähemmästäkin.

Vierailija
44/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taustasta sen verran, että join teetä ja keskustelimme ihan rauhallisesti päivän kuulumisia. Vedin sitä teetä vääräänkurkkuun nauraessani, ja olin laittamassa mukia pöydälle, mutta tippuikin lattialle. Ja siis lattialle, ei matolle. Hän on hyvin tarkka kaikista pinnoista ja ymmärrän kyllä sen. Reaktio silti oli vain aivan järkyttävä. Menin itkemään vessaan, koska jotenkin tuli tosi paha mieli. Sitten pyysin anteeksi, mutta mies vain sanoi "saat anteeksi", eikä itse pahoitellut huutamisiaan. Ap

Ai sinäkö pyysit anteeksi?!  Voi ei!

Erittäin huolestuttava käytös. Pakene kun vielä voit. On tosi rasittava elää samassa talossa vihaisen koiran kanssa. Vaikka koti on mukava ja lämmin arvaamaton koira voi purra ihan milloin tahansa.

Valitettavasti neuvon oman kokemukseeni perusteella .

Vierailija
45/45 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo, ollaan tosiaan 21 ja 25 vuotiaat. Ja siis joo itkin, koska järkytyin reaktiosta ja miehen kylmyydestä. Tuntuu pahalta että hän suuttuu minulle kaikenlaisista pienistä asioista, isompi juttu oli, kun hänen ystävänsä koira on pissasi hänen matollensa, jonka seurauksena lattiaan tuli vesivahinko ja pieni kuhmu. Silloinkin mies läksytti minua siitä, että en ottanut mattoa nopeasti pois siitä, vaan olin päikkäreillä. Eli kaikki käännetään minun syyksi. Ap

Ei jatkoon! Käytös pahenee kun ensirakkauden huuma haihtuu pois. Se on nyt merkki että ihminen ei välitä sinusta, jos koskaan välittänytkään.  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme