Outoa, jos kolmivuotias nukkuu päiväunet ulkona vaunuissa?
Turvallisuusnäkökulmat on huomioitu, nukkuu turvavöissä lasitetulla parvekkeella, eli ei pääse karkuun tai tippumaan mitenkään. Mä en osaa pitää tätä mitenkään outona, mutta kukaan ikätoveri ei enää nuku ulkona, vaan sisällä...
Kommentit (25)
Hienoahan tuo on! :) Meillä myös kaikki neljä olleet ulkonukkujia, niin kauan vaunuihin vaan kun mahtuu! En ymmärrä sisällänukuttajia. :D
Hep! Ilmoittaudun 3-vuotiaiden ulkonanukuttajaksi. Mieheni samoin. Kaksi poikaamme ovat nukkuneet rattaissa vielä 3-vuotiaina. En ole huomannut haittaa. :)
Tuppukylässä on tuppukylän meininki;)Toiset eivät edes ulkoile normaalisti 3-vuotiaan kanssa,mutta silti vaunuissa nukkumista paheksutaan.
Jos toimii, mikäpä siinä. Täytyy vaan olla isot vaunut, että kolmivuotiaana vielä mahtuu niihin nukkumaan. Ja omista lapsistani vain yksi nukkui vielä kolmivuotiaana päikkäreitä.
Oho, ei tullut mieleenkään, että olisi outoa? Minulla hieman alle kolmevuotias, ja usein käy niin, että nukahtaa iltapäivällä vaunuihin, jos niissä matkustaa. Sikäli hyvä, koska sisällä ei enää suostu nukkumaan kotona, vaikka selkeästi unet hänelle vielä tarpeen ovatkin.
Suoraan sanottuna eipä kyllä kiinnostakaan mitä mieltä muut ovat tällaisesta. Vähän sellaista pienen tuppukylän meninkiä, jos tällaista jaksetaan kyttäillä.
Turvallisuusongelmaa en näe tässä olevan, sillä olen joka tapauksessa ääni ja näköetäisyydellä ja kuulen, kun lapsi alkaa heräillä.