Mies on hoikka vaikka mättää epäterveellistä ruokaa
Syö hevosen annoksia ja nämä annokset eivät juuri salaatteja sisällä. Saattaa vetää puolikattilallista ruokaa kerralla. Lisäksi syö monta kertaa viikossa sipsejä ja karkkia, eikä harrasta mainittavasti liikuntaa. Työkin on istumatyötä. Miten hitossa joku voi pysyä hoikkana noilla elintavoilla? Voiko olla joku piilevä sairaus tms?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka paljon syö kerralla sipsejä ja karkkia?
Illan aikana saattaa syödä koko sipsipussin (200-300g) tai ison pussin karkkia 300g-400g. Ei todellakaan mitään sellaista, että vähän vain maun vuoksi ottaa, vaan syö kerralla reilusti. Ei nyt välttämättä koko sipsipussia kerralla, mutta ensin puolet ja sitten pitää tunnin tai pari taukoa ja sen jälkeen syö loput.
ap
Voin minäkin syödä sipsipussin melkein kerralla, mutta päivän aikana en syö juuri muuta. Jotain kasviskeittoa. Ja olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka paljon syö kerralla sipsejä ja karkkia?
Illan aikana saattaa syödä koko sipsipussin (200-300g) tai ison pussin karkkia 300g-400g. Ei todellakaan mitään sellaista, että vähän vain maun vuoksi ottaa, vaan syö kerralla reilusti. Ei nyt välttämättä koko sipsipussia kerralla, mutta ensin puolet ja sitten pitää tunnin tai pari taukoa ja sen jälkeen syö loput.
ap
Voin minäkin syödä sipsipussin melkein kerralla, mutta päivän aikana en syö juuri muuta. Jotain kasviskeittoa. Ja olen hoikka.
Kyllä minäkin helposti syön kerralla, mutta en useita kertoja viikossa. Ehkä kerran kahdessa viikossa ostan lauantaiksi sipsiä ja dippiä ja kaikki menee. Hoikka minäkin.
Käykö mies monta kertaa päivässä p*skalla?
Mä olin naisenakin tuollainen jonnekin 35-vuotiaaksi asti. Elin pikaruoalla, lihapiirakoilla, karkilla, cokiksella ja sipseillä, alkoholin suurkuluttajakin olin ja 6 isoa tölkkiä kaljaa meni illassa. Painoin 48-50 kg ja olin suorastaan liian luisevan laiha. Liikuntaa en harrastanut ollenkaan, autolla työmatkat istumatyöhön.
No se muuttui sitten 35 ikävuoden paikkeilla. 40 v:nä
Painoin jo 73 kg, jolloin aloin vähentää juomista ja terveellistää syömistäni. Silti olen lihonut lisää niin että kesällä kun täytin 46 painoin 106 kg. Lääkäri laittoi ene kuurille jolla laskennallisesti piti lähteä 20-25 kg, minulta lähti 12 viikossa surkeat 10 kg.
Vierailija kirjoitti:
Käykö mies monta kertaa päivässä p*skalla?
Itse aloitin liikunnan taas puolen vuoden tauon jälkeen ja aineenvaihdunta pörähtää rytmikkäästi käyntiin.
Ennen liikuntaa kävin hädintuskin kerran päivässä ja nyt on maksimit päällä. Aamulla keskipäivällä ja illalla.
Minulle liikunta toimii todella hyvin laihduttavana tekijänä.
Jos päivän aikana juo voimakasta vihreää teetä kolmekin litraa niin voin käydä viisikin kertaa vessassa ja olo on kuin ampiaisella. Hikeä puskee läpi ja lauantain saunassa saa raapia nahkaa reilusti irti.
Hiustenkasvukin nopeutuu puoleen senttiin viikko parhaimmillaan. Kynnet kasvaa myös.
Lääkärituttu totesi että olen aika poikkeuksellinen ihminen verrattuna tavallisiin ihmisiin.
Eräänlainen hybridi.
Hän halusi nähdä ulostenäytteet ja kylähän minä näytin ne.
Kyllä sitä ihmeteltiin ja kilisteltiin viiniä samalla. Tosi moni on kateellinen hiustenkasvulleni.
Kyllä sen huomaa sitten keski-ikäisenä keskivartalolla ;)