Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan suuseksin antaminen vaikeata vai miksi niin paljon kuulee ettei sitä osata tehdä oikein

Vierailija
23.11.2020 |

Tekevät tahallaan huonosti ettei tarvitsisi enää toistamiseen nuolla?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alapään likaisuus on niin kulunut läppä. Vagina on kirjaimellisesti silmien lisäksi ainoa osa ihmiskehosta, joka pitää itsensä puhtaana.

Vierailija
22/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hygieniasta huolehtiminen on naisille niin vaikeaa? Tämä keskustelu on turha, jos ei saippua tule tutuksi.

Saippua on hyvä tapa pilata römpsän pH-tasapaino, jos bakteerivaginoosista tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullijuustut pesen kahdesti päivässä, mutta vaimo ei ole koskaan antanut suuseksiä. Siinä tasa-arvo.

Vierailija
24/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullijuustut pesen kahdesti päivässä, mutta vaimo ei ole koskaan antanut suuseksiä. Siinä tasa-arvo.

En minäkään antaisi pillua vihaavalle piilogöranille.

Vierailija
25/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin itse huomannut että naisten 8klitorikset ovat eri herkkyyksisiä. Jotkut tykkää kovemmasta paineesta kielellä ja jotkut hellemmästä. Jotkut tykkää myös pyörivämmästä liikkeestä, jotkut enempi pystysuuntaisesta tai vaakatasoisesta. Luultavasti mies nuolee väärin, koska tyyli toimi jonkun toisen kanssa, eikä nainen viitsi sanoa mitään. Tämän takia on tärkeätä kommunikoida. 

Myös kiihottumisen aste vaikuttaa siihen, kuinka paljon suoraa kosketusta se kestää. Mutta aina kannattaa aloittaa todella hellästi ja lisätä painetta palautteen mukaan (palaute ei välttämättä verbaalista). Itseasiassa, kannattaa aloittaa sillä, ettei edes koske klitorikseen vaan puuhailee sen ympärillä siihen asti, että vastaanottaja itse hakee suorempaa kontaktia lantiotaan siirtämällä.

Se on just näin. Samallakin naisella vaihtelee koko ajan. Naista pitää soittaa kuin viulua, tuntumalla ja kuunnellen mistä tulee sulosointuja. Loputonta kokeilua ja improvisointia mieheltä. Mielenkiintoisia haasteita, vaihtelua riittää, eikä siihen soittamiseen kyllästy koskaan. Yli 40v nuollut viikoittain. On niitä huonompiakin harrastuksia. Mitään muuta kyllä harrastanut yhtä kauan, paljon ja säännöllisesti kuin pillun nuolentaa. Toki päätetty sessio aina naimiseen. Se nyt ei ole harrastus vaan elinehto.

M62

Vierailija
26/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin itse huomannut että naisten 8klitorikset ovat eri herkkyyksisiä. Jotkut tykkää kovemmasta paineesta kielellä ja jotkut hellemmästä. Jotkut tykkää myös pyörivämmästä liikkeestä, jotkut enempi pystysuuntaisesta tai vaakatasoisesta. Luultavasti mies nuolee väärin, koska tyyli toimi jonkun toisen kanssa, eikä nainen viitsi sanoa mitään. Tämän takia on tärkeätä kommunikoida. 

Myös kiihottumisen aste vaikuttaa siihen, kuinka paljon suoraa kosketusta se kestää. Mutta aina kannattaa aloittaa todella hellästi ja lisätä painetta palautteen mukaan (palaute ei välttämättä verbaalista). Itseasiassa, kannattaa aloittaa sillä, ettei edes koske klitorikseen vaan puuhailee sen ympärillä siihen asti, että vastaanottaja itse hakee suorempaa kontaktia lantiotaan siirtämällä.

Se on just näin. Samallakin naisella vaihtelee koko ajan. Naista pitää soittaa kuin viulua, tuntumalla ja kuunnellen mistä tulee sulosointuja. Loputonta kokeilua ja improvisointia mieheltä. Mielenkiintoisia haasteita, vaihtelua riittää, eikä siihen soittamiseen kyllästy koskaan. Yli 40v nuollut viikoittain. On niitä huonompiakin harrastuksia. Mitään muuta kyllä harrastanut yhtä kauan, paljon ja säännöllisesti kuin pillun nuolentaa. Toki päätetty sessio aina naimiseen. Se nyt ei ole harrastus vaan elinehto.

M62

Muusikot varmaan ovatkin hommassa parempia kuin pleikan pelaajat.

Vierailija
27/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä tuon saman kuudesti tunnissa? Saisit vastaanoton pyörimään vitosen/kerta taksalla. Meidän eukko joutais ja tulis alapesu samalla hoidettua.

Vierailija
28/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa sitä ilman, kun voi sillä tienatakin.

Vierailija
29/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa sitä ilman, kun voi sillä tienatakin.

Sen kun menet ottamaan poskeen glory holessa.

Vierailija
30/42 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hygieniasta huolehtiminen on naisille niin vaikeaa? Tämä keskustelu on turha, jos ei saippua tule tutuksi.

Saippua on hyvä tapa pilata römpsän pH-tasapaino, jos bakteerivaginoosista tykkää.

Hyvin varustetuissa keittiöissä on leivonta välineissä kuminen nuolija. Sillä hoitaa homman kätevästi ja lätkii ympärillä pörräävät kärpäset samalla.

Vierailija
31/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, silti useimmat naiset eivät sitä osaa tehdä. Niinkuin eivät osaa käsillään runkata miestä. 

Vierailija
32/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten alapään likaisuus on niin kulunut läppä. Vagina on kirjaimellisesti silmien lisäksi ainoa osa ihmiskehosta, joka pitää itsensä puhtaana.

Ei jumalauta 😂😂

Kyllä kieli välillä voi sisälläkin käydä, mutta enempi ulkopuolella. Ja siellä ei kyllä itse

pesu toimi kyllä kellään. Suurimmalla osalla aika kuselta haisevia värkkejä, vaikka kuinka siistin ja laitetun näköisiä olisivat muuten.

Yhden olen tavannut, jolla oli aina koko alapää puhdas ja raikas ja sitä tulikin nuoltua ja paljon. Siinä sitä oikeastaan vasta oppikin nuolemaan, kun pystyi keskittymään toisen reaktioihin eikä mennyt keskittyminen hajun ja maun karkottamiseen. No maun saa kyllä nuolemalla pois, mutta jos karvoja, niin niistä ei hajua sitten millään.

Voi tulla itsellesikin yllätyksenä miltä se omasi haisee ja maistuu. Ja ei, miehesi kommenttia ei lasketa. Ei varmasti myönnä, vaikka pahaa tekisikin.

Vaimolle sanoin, että alapään pitää olla aina valmiina kielelle ja sen jälkeen sitä on nuoltukin.

Vierailija
33/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ennes suuhoitoa kyllä suihkutan sen vaginankin puhtaaksi. Lisäksi JOS nainen jättää ne mällit sisälle huuhtomatta pois, se alkaa silloin haista. Itse pillu jos siis puhdas EI haise. Mutta vaati nuo tehtävät. Saippuaa ei sisälle saa laittaa,ja sitä pitä oikeasti todellakin välttää. Minun pilluni ei ole haissut ikinä, mutta kun ukko sanoo että nyt menet peulle, tiedän mitä tulossa, ja kiiruhdan kyllä sinne suihkuun!

En siis tajua niitä naisia jotka pukevat vaan nainnin jälkeen ja jättävät mällit lämpödeen pilluun muhimaan ja märkänemään...yöks.

Vierailija
34/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, silti useimmat naiset eivät sitä osaa tehdä. Niinkuin eivät osaa käsillään runkata miestä. 

Totta. Mikähän siinäkin on? 

Vierailija
35/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mikähän siinäkin on? 

Pitäisi yrittää muistaa, että se ei ole nopeus- eikä voimalaji. Eikä nautinto myöskään kasva samassa suhteessa imuvoiman kanssa...

Vierailija
36/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, visvainen toosa maistuu vain tossukoille.

Vierailija
37/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole yhtään kohtaa heidän kehossaan, missä olisi yhtä paljon hermopäätteitä kuin klitoriksessa. He eivät voi koskaan ymmärtää, miten herkkä se on.

Esinahassa itse asiassa on enemmänkin, mutta ei niin tiiviisti kun klitoriksen nupussa.

Vierailija
38/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole yhtään kohtaa heidän kehossaan, missä olisi yhtä paljon hermopäätteitä kuin klitoriksessa. He eivät voi koskaan ymmärtää, mitenpelkällä herkkä se on.

Miksi orgasmin saaminen naisille on silti vaikeampaa kuin miehille?

Luulen että yksinkertainen vastaus on tässä:

Mies hallitsee itse kuinka ja millä intesiteetillä panee. Nainen on täysin miehen armoilla siinä kuinka mies tekee, huolimatta siitä MILLÄ se mies tekeekään: pelkällä kalulla, suulla, vaiko sormilla tai näiden yhdistelmillä. Siihen ei kunnolla voi nainen vaikuttaa.

Ja jos ei sillä miehellä ole ns. naisenlukutaitoa, se on sitten onnessaan saako nainen.

Ei kai naiset mykkiä ole? Aika paljon puhetta ja jopa neuvoa ja kehotusta niistä muina aikoina kuulee, miksi puhetaito katoaa täysin tässä asiassa? Ihan itseään saa syyttää, jos kommunikointi on noin huonoa.

Vierailija
39/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole yhtään kohtaa heidän kehossaan, missä olisi yhtä paljon hermopäätteitä kuin klitoriksessa. He eivät voi koskaan ymmärtää, miten herkkä se on.

Esinahassa itse asiassa on enemmänkin, mutta ei niin tiiviisti kun klitoriksen nupussa.

No ihan uusi tieto!

Vierailija
40/42 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sitä Women are Wonderful, Big is Beautiful, Women Don't Lie, soopaa. 

Äläkä tule takaisin jollain roskalla, olen jo lukenut kaiken mihin meinasit viitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi