Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiralle 2 päivää lihaa ja riisiä?

Vierailija
28.03.2014 |

Olen kammottavassa flunssassa ja korkeassa kuumeessa, eikä kauppaan ole asiaa. Koiran ruoka loppui eilen ja tein sille sitten sekoituksen, johon keitin vähän jauhelihaa ja riisiä. Ajattelin, että koira voisi syödä sitä 2 vrk, ennen kuin mieheni tulee työmatkalta ja saan kaupasta täydennystä. Koiralle pöperö ei kuitenkaan kelpaa. Ei se tietenkään kahdessa päivässä nälkään kuole, mutta millä saisin sen houkuteltua kupille? Eikö tällainen ruoka periaatteessa ole ihan kelvollista koiranravintoa ainakin näin tilapäisesti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempaa ruokaa tuo kuin 85 % niistä kuivanappuloista...

Vierailija
22/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö valkosipulia monesti suositella koirillekin? Lisää kait vastustuskykyä. Itse en ole antanut joten ei omakohtaista kokemusta.

Meillä on etenkin toinen koira aika nirso enkä todellakaan stressaa jos ruoka ei maistu pariin päivään. Tämän kanssa tuntuu vielä olevan yksi valtataistelu eli saako joko sekaan jotain hyvää tai vaihdetaanko ruoka mieleisempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:44"]

Pitäisi ottaa eläimet pois ihmisiltä, jotka eivät osaa pitää niitä hyvänä. Tuo on sama kun antaisi vauvalle kossua äidinmaidon sijaan.

[/quote]

Anna mä arvaan: sun koira barffaa?

[/quote]

No itse en pidä tuota ihan kossuntasoisena ravintona, ihan ok tilapäisesti. Mutta ihan oikeasti, miksi se mokoma liha piti pilata koiralle? Olisi varmasti maistunut raakana paremmin.

Ja joo, minun koirani barffaa. Ihan tyhmäähän se on huolehtia omasta ravinnostaan ja lasten ravinnosta, muttei oman koiransa ravinnosta...

[/quote]

Koira lajina on saanut alkunsa symbioosissa ihmisen kanssa. Ihminen syö kypsennettyä ruokaa, ja koira on syönyt ihmisen jätteitä. Mä en oikein usko, että koiran elimistö hylkii kypsennettyä ruokaa.

[/quote]

Ei se usein hyljikään, mutta anna edes koirasi valita. Vaikkei meillä olisi huomattu nitään terveysvaikutuksia, niin puhtaasti koiran ruokahalu raakaruoan perään on kertonut meille, mitä ainakin meidän koiramme ovat halunneet.

Vierailija
24/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:26"]

Pitäisi ottaa eläimet pois ihmisiltä, jotka eivät osaa pitää niitä hyvänä. Tuo on sama kun antaisi vauvalle kossua äidinmaidon sijaan.

[/quote]

[/quote]

No itse en pidä tuota ihan kossuntasoisena ravintona, ihan ok tilapäisesti. Mutta ihan oikeasti, miksi se mokoma liha piti pilata koiralle? Olisi varmasti maistunut raakana paremmin.

Ja joo, minun koirani barffaa. Ihan tyhmäähän se on huolehtia omasta ravinnostaan ja lasten ravinnosta, muttei oman koiransa ravinnosta...

[/quote]

Koira lajina on saanut alkunsa symbioosissa ihmisen kanssa. Ihminen syö kypsennettyä ruokaa, ja koira on syönyt ihmisen jätteitä. Mä en oikein usko, että koiran elimistö hylkii kypsennettyä ruokaa.

[/quote]

Ei se usein hyljikään, mutta anna edes koirasi valita. Vaikkei meillä olisi huomattu nitään terveysvaikutuksia, niin puhtaasti koiran ruokahalu raakaruoan perään on kertonut meille, mitä ainakin meidän koiramme ovat halunneet.

[/quote]

Koira ei kyllä meillä valitse, mitä syö. Sille annetaan nappuloita ja tähteitä.

Vierailija
25/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koira ei kyllä meillä valitse, mitä syö. Sille annetaan nappuloita ja tähteitä.

[/quote]

Aika ikävää koirasi kannalta. Meillä koko perhe, koira mukaanlukien syö terveellisesti. Sääli, ettei joka koiraperheessä ole näin :(

Vierailija
26/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kaupan kanelikaan kumariinin takia mitään terveellistä ole