Apua, orgasmi hukassa
Olen aina nauttinut seksistä suunnattomasti.
Vielä vuosi takaperin orgasmin saannin kanssa ei ollut minkäänlaista ongelmaa, tulin miehen kanssa niin yhdynnässä kuin vaihtoehtoisin menetelmin (suu, sormet). Nyt jokin on muuttunut.
Kiihotun edelleen helposti, nautin seksistä oikean miehen kanssa todella paljon ja pääsen aivan lähelle huippua ja pysyn siellä pitkään, mutta en vain laukea. Jossain vaiheessa äärimmäinen kiihottumisen tunne muuttuu turhautumiseksi.
En käsitä mitä on tapahtunut. Tiedän että on naisia, jotka eivät vain kykene saamaan orgasmia, mutta siitä ei voi kohdallani olla kyse. Olen ollut orgasmiton vajaan vuoden. Laukean edelleen itseäni tyydyttämällä, mutta en jostain syystä miehen kanssa.
Olisiko kenelläkään vinkkejä annettavana tai edes läheltä liippaavia kokemuksia jaettavana?
Kommentit (2)
Mä en oo koskaan saanu yhdynnässä orgasmia. Saan vaan ja ainoostaan pitkäaikasella klitoriksen konemaisella hieromisella ja ketäs sellasta jaksais tehä muu kun itse :) nautin kyllä yhdynnästä muuten mutta huippua en siinä saavuta.
Mutta tohon ap:n juttuun ni voiskos olla kyse vaan jostain henkisestä ongelmasta?stressi?
Mä en oo koskaan saanu yhdynnässä orgasmia. Saan vaan ja ainoostaan pitkäaikasella klitoriksen konemaisella hieromisella ja ketäs sellasta jaksais tehä muu kun itse :) nautin kyllä yhdynnästä muuten mutta huippua en siinä saavuta.
Mutta tohon ap:n juttuun ni voiskos olla kyse vaan jostain henkisestä ongelmasta?stressi?