G: Aiotko osallistua tuohon Viipurin synnytyssairaalan keräykseen?
Oletko aikaisemmin osallistunut vauva- ja/tai taaperokassi keräyksiin?
Itse aion nyt osallistua. Aikaisemmin en ole koskaan saanut aikaiseksi...
Kommentit (14)
Aina olen osallistun tän tapasiin keräyksiin (esim Vaakan),
Nurkissa pyörineet vauvanvaatteet on nyt saatava jonnekin!
sama henkilö joka täällä on antanut sähäri osoitteensa,sanoo olevansa kerääjä/tavaroiden kokooja pyytää babyidean kirppis/lahjoitetaan sivuilla OMILLE lapsilleen lakanoita ja pyyhkeitä. HMM....?????Eli mikä tavara sit meneekään perille? Vai meneekö mikään?
Aiempiin keräyksiin en ole osallistunut, koska viime vauvakassikeräyksen aikoihin oma lapsi tarvitsi vaatteensa itse, samoin taaperokeräyksen aikaan. Nyt voisin osallistua vaikka molempiin.
tavaraa Venäjälle ja kamat kerättiin hänen kotiinsa: parhaat päätyivätkin sitten HÄNEN perheensä käyttöön, vaikka loput sitten perille menivätkin...
Vierailija:
sama henkilö joka täällä on antanut sähäri osoitteensa,sanoo olevansa kerääjä/tavaroiden kokooja pyytää babyidean kirppis/lahjoitetaan sivuilla OMILLE lapsilleen lakanoita ja pyyhkeitä. HMM....?????Eli mikä tavara sit meneekään perille? Vai meneekö mikään?
En nyt tarkoita, että tässä keräyksessä välttämättä olisi niin...
Minäkin ihmettelin niitä sanamuotoja - en usko että parhaat kamat menevät Viipuriin!
Mua niin harmittaa, kun olisin halunnut oikeesti VIIPURILAISIA äitejä/vauvoja....Auttaisin suomalaisiakin, jos tietäisin ketä. Jotain juuri tuollaista jouto tavaraa olisi....ARG!
Vierailija:
ja ihan sitä varten noita kankaita olen aiemmin pyytänyt tosiaan että saisin niistä ommella lapsille kestovaippoja
ja jos olet se keneksi luulen niin olet varmaan huomannut syyn miksi en ole sinulle kerennyt vastaamaan enään niin nopeaan :)
no mutta tosiaan tämä ei ole " minun" keräykseni vaan olen vapaaehtoisena auttamassa...
kyselkää vaan minä kyllä kerron sen minkä osaan :)
t:krisse
että kestovaippainfo. fi sivuilta
keskustelupalsta ja yleinen tsi keskustelu...
sieltä löytyy alkuperäinen aloittaja :)
krisse taas
Uskon että menevät Viipuriin. Mutta entä keräysten heikoin lenkki, jakelu sairaalassa? Onko mahdollista varmistaa sitä mitenkään? Menevät varmasti tarpeeseen joka tapauksessa. Mutta tietysti haluaisi kohdistaa avun siten kun keräyksen tarkoitus on.
Hienoa toimintaa joka tapauksessa.
katsomassa siellä tsi keskustelu osiossa
sieltä tämä on lähtöisin...
Tod näk aion..