Klikkaa mua
Onko muillakin ensimmäisen tuotantokauden katsojille tämä toinen ollut pettymys? Minusta on kuin koko sarjasta oltaisi tehty farssi. Nyt alkaa mennä tapahtumat jo ihan naurettavuuden puolelle, yliampuvaa ja minulla alkaa nousta jotain myötähäpeän tapaista. Voi itku. Tykkäsin tästä sarjasta niin paljon.
Kommentit (5)
Innolla olen itsekin katsonut, mutta jotenkin Ellakin on koko ajan niin vihainen ja teatraalinen ja se eilinen Roopen ruuanlaitto Ellan reaktioineen oli jo ihan farssia, samoin se Ellan uusi miestenperässä juokseminen, ennenhän hän etsi varovaisen uteliaasti, nyt sukkanauhaliivien kanssa ja omienkin sanojensa mukaan "ottaisi suunnilleen kenet vaan", höh. Mutta Inari perheineen onnistuu hyvin, sitä on ilo katsoa.
No ehkä pienoinen pettymys, tosin eka kausi oli niin hyvä, että siitä voisi olla aika vaikea enää parantaakaan. Nythän siinä on otettu näkökulmaksi miehen nettideittailu. Se teinityttö on kyllä jotenkin ärsyttävä
Mä tykkään tästäkin tuotantokaudesta :) tosin Ellan pahantuulisuus ja negatiivisuus on hiukan ärsyttävää
Ellan teinitytär Siiri oli ennen niin ihana, kun välillä myrskyttiin ja sitten taas sovittiin, mutta nyt vain tuollaista yrmeää silmienmuljauttelua koko ajan. Siis ei mitään näyttelijää vastaan, mutta miksi Siiristä piti tehdä tuollainen nyt?
Minä taas olen innolla katsonut näitä tämän(kin) kauden jaksoja. Loistavaa viihdettä ja ei ainakaan omasta mielestäni ole vielä ammuttu yli :) Jatkuis vaan samaan tapaan, yksinkertainen on usein parasta.