Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vähällä raivostua kätilölle esikoisen synnytyksen aikana.

Vierailija
28.03.2014 |

Oltiin vielä kotona ja supistuksia alkoi tulla viiden minuutin välein yhtäkkiä. Matkaa sairaalaan kilometri, joten ei haluttu hätäillä ja mennä sinne odottelemaan.

Soitettiin sairaalaan ja sanottiin, että ollaan tulossa. Kesken puhelun tuli supistus ja annoin puhelimen miehelle. Kätilö vain tiuskaisi, ettei halua puhua miehen kanssa, vaan antaa takaisin minulle. Pystyin taas kuvailemaan tilannetta minuutin, kunnes huusin kivuista ja annoin puhelimen takaisin miehelle.

Meni ihan hirveän pitkä aika, että pystyin puhumaan kokonaisia lauseita, kun kätilö ei suostunut keskustelemaan mieheni kanssa mistään. Mies yritti kertoa supistusten väleistä, mutta kätilö halusi kuulla sen minulta. 

Miksi ihmeessä kätilö ei voinut uskoa mitä mieheni sanoi vaan minun piti tuskissani yrittää jotain puhelinkeskustelua??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖö, koska sinä synnytät, ei miehesi! 

Vierailija
22/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT myös...

Itselleni jäi hampaankoloon esikoisen syntymästä se sairaalaan tuleminen. Kävin supistusten välissä ilmoittautumassa asiaankuluvalla tiskillä, jossa päivystävä henkilö pyysi minua istumaan odottamaan. Istuin ja odotin, puuskutin ja puhisin tuskissani. Kävin myöhemmin kysymässä tilannetta, edelleen pyydettiin odottamaan. Tämä siis siinä sairaalan aulassa. Kun tuntui, etten enää pysty istumaan vaan on päästävä makuulle, niin mieheni meni tiskille selvittelemään asiaa. Siihen pyyhälsi vihaisen näköinen sairaanhoitaja (tai kätilö, en tiedä), joka tiuski minulle että olisi pitänyt jo aikaisemmin mennä sanomaan. Öhh, mitähän muuta oli yritetty! 

Synnytys eteni siitä ihan normaalisti, eikä mitään vahinkoa tapahtunut. Mutta vieläkin ärsyttää se tiuskinut hoitaja. Ajatteliko tämä, että ihan omasta halustani voihkin ja huohotin siellä aulassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinua harmittaa nyt ihan joku muu asia. Koita miettiä mikä se on, ettet turhaan kiukuttele kätilölle. Huomioiko miehesi sinua tarpeeksi, oletko väsynyt...