Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti pääsit lapsen syntymän jälkeen kotiin?

Vierailija
28.03.2014 |

Eli kuinka kauan jouduit olemaan synnytyksen jälkeen sairaalassa?

Jos jouduit olemaan kauemman aikaa, mikä oli syy?

Eikö yleensä toisen ja kolmannen lapsen syntymän jälkeen pääse nopeammin kotiin kuin ensimmäisen kanssa?

Mä itse jouduin olemaan 7vrk sairaalassa. Ekan yön vauva oli tehohoidossa tarkkailussa nopean hengityksen takia. Sitten sen lisäksi vauva joutui olemaan vielä pari vuorokautta sinivalolampun alla keltaisuuden takia.

Tuntui muuten pitkältä ajalta olla viikko sairaalassa, kun näki, että vieruskaveri vaihtui sen aikana useammankin kerran. :-/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vuorokautta. Jälkeenpäin toivoin kyllä, että sairaalassa olisi edes katsottu miten pärjään vauvan kanssa. Muutenkin olen erittäin pettynyt siihen opastukseen jota sain. Kotona oli erittäin avuton olo.

Vierailija
2/2 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yötä olin. Kahden yön jälkeen oli vähän siinä ja siinä, että olisivat päästäneet kotiin, mutta vauvan verensokereiden ja oman kuntoni vuoksi pidettiin vielä kolmas, joka oli kyllä hyvästä, sillä ekaan puoleentoistavuorokauteen en pahemmin edes pystynyt nostelemaan vauvaa, kun heikotti niin pahasti. Vauvan kanssa toimimisen opettelu siis jäi pitkälti viimeiselle vuorokaudelle. Minä sain riittävästi opastusta, mutta sitä kyllä piti pyytää aktiivisesti, muuten olisi jäänyt aika oman onnensa nojaan. Imetyksen kanssa takkusi vielä kotonakin viikon, sen kanssa olisi tarvinnut vielä enemmän apua, mutta en vielä sairaalassa tajunnut miten vauvan olisi kuulunut imeä, jotta imuote olisi oikeasti kunnollinen ja saa hyvin maitoa. Autettiin kyllä pyynnöstä, mutta ei ehditty riittävästi katsomaan, että homma oikeasti toimii ja ensisynnyttäjänä ei tajunnut.

Multa jäi sairaalassa myös huomaamatta kohtutulehdus vaikka itse ihmettelin kipujani, joten senkin puolesta jäi sieltä vähän turhan kiireinen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla