Muistakaa pitää pikkuhiluja taskussa taas kohta tulee joulupadat
Kommentit (16)
Ne on muuttunut kuukausilahjoitus padoiksi. Pitää laittaa allekirjoitus että joku kuussa tulee laittaa samaan paikkaan 2 euroa pataan. Maksajia saadaan kun vedotaan ihmisen tunteisiin ja näytetään kuvia lapsista joilla on yksi riisinjyvä kädessä ja sitten jos ei osallistu aletaan sättiä että ei ole tunteita eikä välitä. Sitten jos ei tule tuomaan pataan rahaa niin sopimuksessa on kohta jossa lukee että huonekalusi ulosmitataan.
Mistä niitä pikkuhiluja nyt tulisi? Minä en ainakaan ole käyttänyt käteistä yli puoleen vuoteen. Lompsassa on vielä pari seteliä mutta ei kolikon kolikkoa.
Joka sentti omalle lapselle tai vanhemmille jouluna , vie kahvia ja sokeria ,kermaa lahjaksi isovanhemmille ettei ne näe nälkää.
Eipä ole 54 vuodessa kohdalle osunut.
Asuin Pelastusarmejan tukikohdan naapurissa muutama vuosi sitten. Vanhoja juopporetkuja kaikki jotka siellä kävivät pakollisia virsiä veisaamassa ruokakassin takia. Tekopyhää paskaa, en anna senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan?
Pöljä.
Jaa enpä ole joulupatoja nähnyt taajama-alueilla. Ei ole tarvetta pikkuhilujen pitämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Asuin Pelastusarmejan tukikohdan naapurissa muutama vuosi sitten. Vanhoja juopporetkuja kaikki jotka siellä kävivät pakollisia virsiä veisaamassa ruokakassin takia. Tekopyhää paskaa, en anna senttiäkään.
Leipäjonoissa 1/3 hyvätuloisia pihistäjiä.
Olen eläissäni antanut 20,20 € hyväntekeväisyytenä. 20 senttiä annoin joskus lapsena kassojen jälkeen päivystäneille veteraanikerääjille. Kun 20 senttiä jäi yli. Nykyään tuntuisi hyvin etäiseltä. Olen nykyään enemmänkin välinpitämätön jollen misantrooppi.
20 € bitcoineina(tällä hetkellä 35 €) kiitoksena, kun teki ehdotuksestani saksan kielisen version puolalaisesta nuotiolaulusta (meil' on metsässä nuotiopiiri...).
Hyvä veli, tyhjät pitää olla.