Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona paljasti sen, että tässä maassa on paljon aikuisia lapsia

Vierailija
23.11.2020 |

Siis ihmisiä, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi. Mistäkö sen tietää? Siitä, että jatkuvasti on joku valitus. Milloin valittaa taiteilijat, milloin kyttääjät, jotka ovat nähneet maskittomia ihmisiä. Vali vali vali.

Oikeasti ne ihmiset, joilla olisi jotain valittamista - vaikka huonovointiset perheet ja heidän lapset tai asunnottomat -, heistä ei kuulu pihaustakaan? Miksi? Siksi, että tällainen on heille arkipäivää.

On se nyt saakeli kumma että joka asiasta pitää valittaa. Täällä jyllää vaarallinen pandemia, joten etköhän pidä sen turpasi kii

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali

Vierailija
2/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässänonnjoudutti toimimaan puutteellisen informaation varassa. Monet ei kestä vaan tivaa viranomaisilta vastausta ja vastuunottoa silloinkin kun tietrellidtä tietoq ei vielä ole. Eniten valittavat ne jotkaneivöt aio pitöö maksia eivätkä ottaa rokotetta rivätkä oikein edes usko koko pöpöön. Hekin ovat pqremmassa turvassa jos me muut käytämme maskia ja otamme rokotteen. rokotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun korona-aalto alkoi, psykiatrinen sairaanhoitaja soitteli tapaamisten ja hirveästi yritti lypsää, että millä lailla tämä on huonontanut mun vointia ja olenko huolissani ja peloissani siitä ja tästä. Vakuutin että en, elämäni oli kauheaa jo ennen koronaa ja oma tulevaisuus on näyttänyt aika vaikealta jo ennen tätä. Minulla ei ole muita läheisiä riskiryhmäläisiä kuin iäkäs isoisä ja hyväksyn, että hän kuolee lähivuosina. Ja mitä tulee toisten kuolemaan, niin siihenkin olen tottunut jo ennestään. Totta kai yhteiskunnan alasajo on huolestuttavaa, mutta kuten sanottua, oma elämä on ollut huonoa jo ennestään. Pahinta mitä voi tapahtua, on ollut että kuolen, eikä se olisi kauhean paha. Vammautunut ja kivuissa olen jo ennestään, että uutta ei ole siinäkään. Itse asiassa jos saisin koronan myötä jonkun uuden pysyvän diagnoosin, saattaisin vihdoin päästä jo työkyvyttömyyseläkkeelle ja olisi helpotus.

Psyk sh vaikutti minua enemmän järkkyneeltä, sillä hän menetti sitä elämänlaatua ja varmuutta tulevasta koronan takia.

Vierailija
4/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tässänonnjoudutti toimimaan puutteellisen informaation varassa. Monet ei kestä vaan tivaa viranomaisilta vastausta ja vastuunottoa silloinkin kun tietrellidtä tietoq ei vielä ole. Eniten valittavat ne jotkaneivöt aio pitöö maksia eivätkä ottaa rokotetta rivätkä oikein edes usko koko pöpöön. Hekin ovat pqremmassa turvassa jos me muut käytämme maskia ja otamme rokotteen. rokotteet.

Kaikki ei vain ole tyhmiä kuten sinä.

Vierailija
5/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta paljasti sen minulle jo kauan ennen koronaa.

Vierailija
6/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen lukuisia kirjoitusvirheitä, pieni kännykkä ja leveät sormet. Muuta tyhmää en tuosta viestistäni löydä. En ole myöskään valittanut enkä kulkenut moitiskelemassa maskittomia, saatika että haukkuisin muita tyhmäksi. Käytän itse maskia koska perheessä on riskiryhmäläisiä. Jaksuhalit sulle.

Vierailija
8/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole tyhmiä, vaikka sinä kyllä olet. Oletko kovinkin tyytyväinen itseesi?

Vierailija
9/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että monikaan ei ole tajunnut mitä syrjäytyminen, yksinäisyys tai se, että ei pääse minnekään, oikeasti tarkoittaa. Nytpä osaavat edes aavistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi