Miksi naiset pettävät
Iltalehden lukijat paljastavat, miksi he pettävät puolisoaan.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014032718143171_lz.shtml
Miksi naiset pettävät, kun eivät saa tarpeeksi huomiota? Pettäminenkö sitten auttaa asiaa? Miksei voisi vain erota, jos haluaa vierasta kalua?
Tai jos vaikka yrittäisi keskustella, että ei kestä tällaista suhdetta.
Oma vaimoni teki juuri noin. Ei saanut tarpeeksi huomiota. Tästä on jo 5 vuotta aikaa enkä vieläkään halua vaimoani samalla tavoin kuin ennen pettämistä. Lasten takia en harkitse eroa. Tavallaan minun on helpompi ymmärtää, miksi miehet pettävät. Eivät ainakaan siksi, että nainen ei kehu komeaksi tai huomioi ja laita ruokaa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:20"]
Ei me sitä niin tahallammekaan tehä.
[/quote]Miten muuten voi pettää kuin tahallaan? Itse en kyllä väittäisi pettäneeni vahingossa. Onko naiset tosiaan niin tyhmiä, että luulevat miehen himon ja miellyttämisenhalun pysyvän yhtä suurena vuosikymmeniä?? Että kukkia ja lahjoja pitää kantaa kotiin niskavääränä, muuten mies laiminlyö ja ajattelee ehkä jopa jotain toista!
-ap
Miksi sinun on helpompi ymmärtää miksi miehet pettävät? Miksi ne yleensä pettävät? Siksikö kun kotona ei saa? Onko se vaikea ymmärtää että ehkä naiset eivät sitten saa kotona jotain ihan yhtä tärkeätä.
Paskan tempun toki vaimosi teki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun on helpompi ymmärtää miksi miehet pettävät? Miksi ne yleensä pettävät? Siksikö kun kotona ei saa? Onko se vaikea ymmärtää että ehkä naiset eivät sitten saa kotona jotain ihan yhtä tärkeätä.
Paskan tempun toki vaimosi teki.
Koska miehillä ei ole mitään tunteita mukana seksissä kun he pettävät. On ihan yksi lysti ketä he panevat.
Miehet eivät myöskään ajattele naista jonka kanssa ovat harrastaneet seksiä minuuttia kauempaa seksin jälkeen.
onnellisesti naimisissa 30 vuotta, tyhjennän kassit aina ku sauma tulee, vieraaseen tai omaan. Hyvin on toiminut. Perhelomilla on kyllä jännintä, useinmiten lähden "salille" mutta oikeasti menen hierontaan ja teen parit punnerrukset ennen hotellille menoa että saa pumpin päälle. Vaihtelu pitää mielen virkeänä, ei kyllä pää kestäisi yhden emännän kanssa oloa ei sitten millään.
Mun mies petti koska hänen mielestään hän oli "kuunnellut "vittuilua" tarpeeksi ja nukuttu viikko eri huoneissa" jep jep
Eikä kokenut näiden vuoksi tekoaan edes pettämiseksi. Varmaan koki oikeudekseen käydä nussimassa vierasta koska itse omasta tahdostaan nukkui eri huoneessa riidan päätteeksi.
Ei me sitä niin tahallammekaan tehä. Joskus vain käy niin, kun kaikki asiat sattuvat tukemaan sitä. Esim. mies on pahoitanut naisen mielen aamulla tai edellisenä iltana, nainen on väsynyt ja masentuntunut, vituttaakin vähän, komea mies tulee sanomaan jonkun ihanan sanan , joka lämmittää mieltä, miehestä näkee, että hän haluaisi seksiä tuon naisen kanssa, nainen ei ole saanut seksiä pariin päivään ja tekee mieli. Esimerkiksi nämä yhteensattumat lisäävät syrjähypyn mahdollisuutta. Siis ihmisiähän me naisetkin ollaan ja kyllä mekin kyllästytään ja halutaan vaihtelua.