Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivanpaikka ja kiristystunnetta oikealla alavatsa

Vierailija
27.03.2014 |

Haljon hiuksia.. kp26 enkä malttanut odottaa vaan ostin marketin halpistestin ja siinä näkyy vaan viivanpaikka eli just just nähtävillä se toinenkin viiva mutta värittömänä - negahan se taitaa olla. Tuntuu että mahassa oikealka alhaalka kiristelyä, se puoli tuntuu erilaiselta kun vasen, toisaalta on tuntunut välillä aiemminkin. Moni asia elämässä nyt epäselvää enkä tiedä mitä raskaudesta ajattelisin, sillä niin levoton olo odotella alkaako menkat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis viikko ennen ovulaation oletettua aikaa ainakin oli seksiä ilman ehkäisyä.

Vierailija
2/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin voi testata luotettavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 päivää yhdynnän jälkeen piäisi olla luotettava tulos. 
Sanotaan vaikka että yhdynnästä menee 5pvä hedelmöittymiseen, sitten 10pvä että munasolu matkaa kohtuun, kiinnittyy ja alkaa erittämään raskaushormonia.

Vierailija
4/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei säily simpat viikkoa odottamassa ovulaatiota. Ei raskaana.

Vierailija
5/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:28"]

[/quote] "Oletettua ovulaatiota" eli ap ei tiedä milloin on oikeasti ovuloinut, eli mahdollisuus raksauteen on. Ei silti tarkoita että ap nyt on raskaana.

Vierailija
6/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvio on, että ovulaatio oli n ke-to ja la aamuna sitä ennen oli edellinen yhdyntä ilman kumia. Mulla polttelu/pistelytuntemuksia, en tiedä sellaiset tuskin raskausoireisiin luokitellaankaan, rinnat ei yhtään arista.

Vierailija
7/7 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:28"]

[/quote]

itse olen tullut kierrosta 8/30 ja 26/30 raskaaksi ( tarkennus tuolloin tapahtuneista yhdynnöistä)