Mulle soitettiin kirpputorilta...
...että pöytäni oli myyty tyhjäksi viikonlopun aikana!
Ehti olla vain perjantaista asti, kirpputoripöytä oli varattu ensi sunnuntaiksi asti, mutta mulla ei ole enää tavaraa myytävänä. Luovutin pöydän, että joku muu pääsisi siitä, ja kirpputori otti multa vuokraa vain 10 e, 31 euron sijaan :) Tein voittoa 120 euroa, vaikkei edes ollut tarkoitus muuta kun päästä rojuista eroon.
Ilahtuneena tästä lahjoitin voitoistani kirpputorille 50 euroa, koska heillä on eläinsuojeluyhdistyksen pöytä. Sanoin, etten tarvitse lisää rojua, mutta laittavat tuon 50 euroa sen pöydän kassaan.
Kommentit (2)
Kiitos! Mulla oli sekalaista tavaraa, ei vaatteita.
- lankoja (7-veljestä, olen saanut lahjoituksena ja itselle jäi vielä aika moneen villasukkaan....)
- "perusiittalaa" mm Kartio-laseja - käytettyjä, mutta hyvässä kunnossa
- Ravensburger-palapelejä
- räsymattoja
- koreja
- Tupperware-kippoja
Ja joo, ihmettelin kyllä vähän kun katselin muihin pöytiin. Nuhjuisia pehmoleluja, koriste-esineitä joista puuttui ehkä eläimen korva tai enkelin käsi...
Mulla olisi ollut kirjojakin, mutta edellisten kertojen perusteella ei kukaan niitä oikein ostele :( Itse kyllä nappaan välillä jonkun mukaani!
No se on hienoa. Ilmiselvästi sulla on ollut hinta ja laatu kohdallaan.
Ja siltä varalta että joku tulee ihmettelemään, miksei hänelle käy ikinä samoin, minä kerron: kirpparit ovat nykyään täynnä haisevaa ja tahraista kampetta. Juuri kävin läpi kaikki kaupunkini itsepalvelukirppikset. Miksi ostaisin lapselleni vaatteita, joissa on polvet jo valmiiksi rikki?