Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrätkö yhtään minua? Meillä on tuore asumusero.

Vierailija
27.03.2014 |

Minusta tuntuu kurjalta, että mies juoksee illat baareissa ja kaveriseurassa, kun yksi suhteen rikkoneista asioista oli miehen jatkuvat poissaolot kotoa, samoissa puuhissa. Minä olin tosi yksinäinen ja olen edelleen. En saa iltaseuraa, koska kaverini ovat lastensa ja miestensä kanssa. Minun pitää myös olla lapsen kanssa kotona. Olen kateellinen miehelleni.

Jos pääsen jonnekin, menen yleensä lähibaariin, jossa on tuttuja. Sinne voin mennä yksinkin. Mieheni tulee sinne useimmiten samaan aikaan. Ongelma on se, että ihmiset eivät puhu minulle, jos mies on paikalla. Naiset ovat kiinnostuneita miehestäni ja häipyvät, jos yritän liittyä keskusteluun. Miehet eivät puhu minulle, koska olen mieheni vaimo. He eivät uskalla. Nyt on tulossa eräs tapahtuma ja pyysin, että mieheni ei tulisi, jotta saisin edes yhden illan jutella ihmisten kanssa. Kuolen tähän yksinäisyyteen! Mies sanoo ettei voi muiden käytökselle mitään eikä aio pysyä poissa. Joudun siis taas katselemaan, kun muilla on hauskaa ja ihmiset hakeutuvat mieheni seuraan. Olisiko kohtuutonta, että hän antaisi yhden illan minulle, kun olen niin yksinäinen?  Olenko minä ihan väärässä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi luopua yhdestä illasta ja tukea sua jos yhtään välittää.

Vierailija
2/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaihteeksi jotain toista baaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit hiukan valoja päälle ja lakkaat itkemästä omaa surkeaa kohtaloasi. Hanki lastenhoitaja ja mene kokonaan uusiin piireihin tai vaihda suosiolla paikkakuntaa. Mene opiskelemaan uutta alaa tai tee mitä tahansa, mutta älä roiku menneessä. Satutat vaan ittees ja teet ittestäs pellen. Lakkaa uhriutumasta.

Vierailija
4/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muualta ketään. 

Ap

Vierailija
5/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuttaa. Minulla on hyvä työpaikka. Ei se ole realistista. Miten mennään uusiin piireihin! Sen haluan tietää.

Ap

Vierailija
6/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat liikkumaan ihan muissa piireissä ja keksit itsellesi kivan harrastuksen yksinäisyyttä vastaan. Liikuntaharrastus on paras, koska auttaa myös mielialaan ja ulkonäköön. Sen kautta voit tutustua myös uusiin ihmisiin, joilla ei ole mitään tekemistä miehesi ja vanhojen tuttujen kanssa. Kokeile vaikka kuntonyrkkeilyä. Unohda noi baareissa hengaamiset. Mene leffaan, teatteriin, museoon. Osta kirjoja ja lehtiä ja ota ne seuraksi kahvilaan.

Vierailija
7/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:49"]

En tunne muualta ketään. 

Ap

[/quote]

En mäkään tuntenut, mutta tunnen nykyisin! Ihan turhaan roikut noissa tyypeissä joita ei selkeästi hyvinvointisi kiinnosta. Olisipa joku taikasana millä niihin mennään, mutta onko sulla edes mitään vanhaa tuttua, siskoa, kaveria johon et ole aikoihin pitänyt yhteyttä/pitänyt yhteyttä mutta harvakseltaan? Näiden tällaisten kautta tulee saatua kontaktia ihan uusiin ihmisiin.

Vierailija
8/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu muihin piireihin kun kylän ainoan kuppilan kanta-asiakkaaksi. Siellä sä olet aina ja tulet olemaan aina miehesi vaimo vaikka erostanne olisi jo 30 vuotta ja miehelläsi kaksi uutta vaimoa.

Hanki itsetunto, ala harrastaa. Lapsi isälle ja nauti vapaasta.

Vierailija
9/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:49"]

En tunne muualta ketään. 

Ap

[/quote]

En mäkään tuntenut, mutta tunnen nykyisin! Ihan turhaan roikut noissa tyypeissä joita ei selkeästi hyvinvointisi kiinnosta. Olisipa joku taikasana millä niihin mennään, mutta onko sulla edes mitään vanhaa tuttua, siskoa, kaveria johon et ole aikoihin pitänyt yhteyttä/pitänyt yhteyttä mutta harvakseltaan? Näiden tällaisten kautta tulee saatua kontaktia ihan uusiin ihmisiin.

[/quote]

Ei ole ketään sellaista vanhaa tuttua. Nykyiset tutut ovat kyllä mukavia kun mieheni ei ole paikalla. He jollain tapaa pelkäävät miestäni (miehet) ja naiset taas innostuvat miehestäni ja ovat hänen kimpussaan. Tilanne olisi normaali, jos mieheni olisi poissa. 

Ap

Vierailija
10/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ohjeet kehottaa apta tekemään asioita jotka korostavat yksinäisyyttä. Yksin uuteen baariin, museoon jne.

Vanhat tutut, naapuritko, käsketään jättää taakse. Ongelma vaikuttaa olevan dominoiva mies jota ihmiset kunnioittaa ja ap on miehen omaisuutta. Mies saisi joustaa vähän. 

Vierailija
11/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN TUNTEEN! Voimia tilanteeseesi! Missä päin Suomea asuskelet? Voisin lähteä sun kans hengaileen johki, kuin mun suusta sun kirjoitukset!!!

Vierailija
12/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta asumusero eli jätä se mies kokonaan ja täysin! Sitten et ole enää muiden silmissä "miehesi vaimo" vaan oma ittes! Jos on kerta jo asumusero, eikä asiat ole sen kautta muuttuneet niin tuskin ne muuttuu ikinä. Lopetat nyt kerralla kaiken niin pääset helpommalla.

Vierailija
13/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Vierailija
14/19 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:52"]

Miten mennään uusiin piireihin! Sen haluan tietää.

Ap

[/quote]

Yksinäisyys on vain ja ainoastaan miesten ongelma, naisten ei tarvitse siitä kärsiä kuin omasta halustaan. Seuraa löytyy aina.

Menet taksilla pois kotikulmilta, niin et törmää mieheesi tai tuttuihin. Tälle reissulle laitat lyhyen hameen ja antavan paidan päälle. Muistat ottaa kumipaketin käsilaukkuun ja olet varovainen.
Onnea matkaan!

Vierailija
15/19 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:35"]

Kaikki ohjeet kehottaa apta tekemään asioita jotka korostavat yksinäisyyttä. Yksin uuteen baariin, museoon jne.

Vanhat tutut, naapuritko, käsketään jättää taakse. Ongelma vaikuttaa olevan dominoiva mies jota ihmiset kunnioittaa ja ap on miehen omaisuutta. Mies saisi joustaa vähän. 

[/quote]

Ei, vaan nimenomaan pitäisi katkaista toi ihmeellinen riippuvaisuuden kierre! Mullakin oli dominoiva mies, mikä ei antanut mun liikkua missään yksin ja jos antoi, se tiesi sitä että istuin nurkassa koska kukaan ei puhunut mulle tai mies oli mukana tavallaan vahtimassa. Noi naiset kun juttelee miehelle on todennäköisesti enemmän tai vähemmän miehen pyöritettäviä ja miehet, jotka eivät uskalla ap:lle ovat joko miehen hovia tai inhokkeja. Inhokit taas eivät puhu ap:lle, koska ovat kuulleet tästä mairittelevan version tai pelkäävät miestä ja hovi pitää ap:hen ihan periaatteen vuoksi kädenmitan välin. Ihan näin kerran tämän kokeneena voinen sanoa että se on aivan typerää, pienten piirien pelleilyä mikä tuntuu niistä johtajahahmoista aivan tosi choolilta eivätkä ne näe omaa naurettavuuttaan, mutta laajemmalti katsottuna jersey shorenkin meininki on fiksumpaa. 

Niin mäkin tein että heittäydyin. Otin riskin ja kokeilin mitä tapahtuu, jos menen ja repäisen enkä tee kuten tutuissa kaavoissa sanotaan, irrottauduin tutusta ja turvallisesta. Hyväksyntää ei voi keneltäkään ostaa, ja opin sen kantapään kautta. Silloin pelotti ihan vitusti hyökätä ihan vieraalle paikkakunnalle tuntematta ketään ja sen vähempää paikkoja, mutta se kannatti. Jos olisin jäänyt roikkumaan siihen miehen vaikutuspiiriin, olisin nyt piirtämässä mielisairaalan seiniin ruusukuvioita ja laskisin koska pääsisin takaisin "rakkaani" luo.

Tuossa on muitakin ongelmia taustalla kuin pelkkä yksinäisyys; siinä on itsetunto-ongelmia, valtataisteluita parisuhteessa joita käydään varmasti lapsen kautta sekä kaikkea muuta, joista ap ei nyt syystä tai toisesta koe tarpeelliseksi kertoa. Kaikkein fyysisin muoto siitä on vain yksinäisyys, kun baarissa ei saa seuraa. Nyt vain terapiaan, hankkimaan OMA HENKILÖKOHTAINEN ELÄMÄ, johon ei vaikuta kukaan muu kuin ap itse, itsetunnon kohotusta ja opettelet kävelemään niskat suorana.

Kuullostan jyrkältä siksi, koska posken silittely ei auta. Ainoastaan vastuun ottaminen itsestä todellisuuden kautta.

Ja banaania perCCn jokaiselle joka tätä miinuspeukuttaa.

Vierailija
16/19 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:35"]

[/quote]

Miten ap muka voi vaikuttaa miehensä ja noiden muiden ihmisten välisiin juttuihin? Ei mies jousta, sen tietää jokainen.

Vierailija
17/19 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uusien piirien etsiminen korostaisi yksinäisyyttä väliaikaissti, onhan selvä, että ei aapee voi olla mmuuta kuin pysyvästi yksinäinen ja tyydyttämätön sellaiseessakaan kaveripiirissa, jossa kaveruus on kiinni siitä suostuuko mies "antamaan" ex-vaimolleen yhden kaveri-illan pysymällä poissa vai ei. Jos nämä pitävät miestä parempana seurana, se näkyy aina, ja aapee jää aina kakkoseksi (tai oikeastaan listän viimeiseksi). Ap jää miehestä riippuvaiseksi ja kaveripiirin marginaalihylkiöksi. Pitkällä tähtöimellä on siis pakko etsiä uutta seuraa ja se on parempi aloittaa nyt heti, koska mitä kauemmin odottaa sen aloittamista, sitä kauemmin menee ennen kuin siinä pääsee vauhtiin.

Vierailija
18/19 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi lukea väkivallan eri muodoista, erityisesti henkisestä väkivallasta ja lähteä vaikka ahdistavassa tilanteessaan turvakotiin, jos ei ole ketään luotettavaa henkilöä ap:n tukena.

Vierailija
19/19 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on tuore niin tuttunne ovat varmaan vielä hämmentyneitä tilanteesta. Mies on ilmeisesti ulospäinsuuntautuneempi, silloin helpommin vetää muita puoleensa. Ja monille tulee sellainen tunne etteivät voi kaveerata eron molempien osapuolten kanssa, niin hullua kuin se onkin.

Mikä asumusero? Laita avioero vireille niin tilanne selkiytyy, moni saattaa nyt vain ajatella että asutte erillänne mutta pitävät kuitenkin parina joka saattaa vielä palata yhteen.

Ero vireille ja keskityt muihin asioihin, anna ajan vähän kulua, tuoreen eron jälkeen ei kukaan pysty tosta vain jatkamaan. Mene muihin paikkoihin kuin kylän ainoaan baariin, sellaisessa hengailu ei missään olosuhteissa tunnu järkevältä. Jos kotipaikallasi ei tosiaan ole mitään muuta kuin tuo yksi baari niin suuntaa kauemmaksi. Rohkeasti vaan yksin eteenpäin, kyllä niitä uusia tuttavuuksia alkaa tulemaan. Ja jossain vaiheessa huomaat että sinusta on tullut paljon rohkeampi ja itsenäisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän