Xenian Chanel-laukut
Montako Chanelin laukkua Xenialla on? Eikö ne maksa maltaita, miten hänellä on varaa?
Kommentit (13)
Lisäksi pari Pradaa ja monia muitakin. Tulot oli viime vuonna kuitenkin yli 65 kiloeuroa.
Nyt niitä on neljä kun on se viimeisin vintagelaukku, mutta instagramin puolella suomalaisilla (vai virolaisilla?) Daydreams-Mussulla ja Fashiongalleristalla on vaikka kuinka paljon Chaneleita ja kaikkea muuta. Boy-laukkujakin löytyy monta ja erikoisempaa kausikamaa myös.
Onko hänellä hieno vaatehuone kaikille luksusvaatteille ja -asusteille? :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:36"]
Lisäksi pari Pradaa ja monia muitakin. Tulot oli viime vuonna kuitenkin yli 65 kiloeuroa.
[/quote]
Voi luoja sitä ihanaa viininpunaista Pradaa miten upea ja näyttävä laukku se onkaan luonnossa, eikä kellään muulla suomalaisella taida olla sitä samaa? Se sininen on myös upea mutta tuo viininpunainen vie voiton :)
[/quote]
Mariannalla on muistaakseni ainakin sama laukku mustana. Lisäksi mulla on hämärä muistikuva, että Yummy Jennillä oli tuo jonain beigen tyyppisenä, mutta meni palautukseen jonkin vian vuoksi?
Tuota väriä ei kyllä muilta bloggaajilta löydy. Tosi kaunis väri tuolle laukulle munkin mielestä. Täys kymppi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:45"]
Tuota väriä ei kyllä muilta bloggaajilta löydy. Tosi kaunis väri tuolle laukulle munkin mielestä. Täys kymppi.
[/quote]
En minäkään ole nähnyt samanlaista purppuraa Pradaa kellään, vaikka olen reissannut pitkin Euroopan muotikaupunkeja tilaisuuksissa jne. eli lienee ollut pienen erän kausiväri enkä ihmettelisi vaikka sen arvo nousisi noista hänen laukuistaan eniten ajan mittaan, koska tuon hintaisista "hinnankorotus-Chaneleista" tuskin enää saa omiaan edes pois jos myisi. Eri asia niillä jotka ostaneet omat Chanelinsa ennen 2009. Kuten minun kaverini joka osti valkoisen Chanelin olkalaukun liikkeestä vain 750 eurolla 2008.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:35"]
Kuulostaa että X itse kommentoi :)
[/quote]
Eikai se täällä käy, kuten ei muutkaan bloggaajat ;)
Se uusi medium Chanel on noista kaunein, siinä on täydelliset mittasuhteet. Laukku näyttäisi olevan ainakin aito Chanel koska siinä cc-lukkologossa on se aitousleima vasemmalla puolella.
Se beige isompi (large?) näyttää liian kulmikkaalta ja ketjut liian ohuilta laukun kokoon nähden ja se Chanelin laukuissa käyttämä beige väri on jotenkin kalman kalpea ja vielä rumempi luonnossa. Coco ei varmasti olisi suunnitellut tuota kokoa valinnut kyseistä hailakkaa väriä itse. Miksi eivät Chanelilla enää tee sitä arvokkaamman näköistä kamelin väristä beigeä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:04"]
On Xentulla ainakin 3, hintoja en tarkalleen tiedä.
[/quote]
musta Grand shopper 2650 eur.
kermanvärinen 2.55 Jumbo 3950 eur.
musta Wallet on chain 1300 eur.
Uuden 2.55 Medium lambskin vintagelaukun hintaa ei tiedossa. Vai onko kertonut?
Onko Didemillä tuo sama vaalea beige iso 2.55 classic caviar, kuin Xenialla?
Mungolla sama musta pikkulompakkolaukku kuin Xenialla?
Miksi Suomen blogimaailma ostaa samat laukut??? Maailma on täynnä kauniita laukkuja ja noilla summilla saisi teetettyä jotain uniikkia ja mahtavaa jostain hienosta nahasta!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Voi luoja sitä ihanaa viininpunaista Pradaa miten upea ja näyttävä laukku se onkaan luonnossa, eikä kellään muulla suomalaisella taida olla sitä samaa? Se sininen on myös upea mutta tuo viininpunainen vie voiton :)
On Xentulla ainakin 3, hintoja en tarkalleen tiedä.