Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehistä, jotka urheillessa suuttuvat ja osoittavat mieltään, jos menee huonosti?

Vierailija
23.11.2020 |

Jotkut jopa kiroilevat lujaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman tason miehiä.

Vierailija
2/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumana käyvät jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijat ovat kaikkein naurettavimpia luusereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miessukupuolelle tyypillistä hormonaalisuutta joka vaikuttaa tunteisiin

Vierailija
4/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään ihmeempää. Hienoa että ottaa vakavasti ja eläytyy. Ihmisen on hyvä joskus purkaa itsestään sellaisiakin energioita, ja urheilu on ihan hyvä paikka, samoin kuin taide.

Vierailija
5/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miessukupuolelle tyypillistä hormonaalisuutta joka vaikuttaa tunteisiin

Ainakin naiset pitävät säälittävinä sellaisia miehiä.

Vierailija
6/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle kiukuttelu tollasesta on paha juttu. Eksä teki sitä, ja jätin sen. Vaikuttaa molempien mielialaan vahvasti. Typerää pelleilyä.

Vierailija
7/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suloista kun toinen on niin tosissaan.

Vierailija
8/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän pitäisi tajuta että urheilu on leikkimistä ja peliä, ei sitä kuulu ottaa niin herttaisen tosissaan.

Vierailija
9/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä mitään ihmeempää. Hienoa että ottaa vakavasti ja eläytyy. Ihmisen on hyvä joskus purkaa itsestään sellaisiakin energioita, ja urheilu on ihan hyvä paikka, samoin kuin taide.

Eli ensin itse kehittää negatiivista energiaa että pääsee sitten itse purkamaan sitä. Ja tämä on jotenkin kannustettavaa?

Vierailija
10/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni normaalia on sanoa huonon suorituksen yhteydessä vaikka että höh, tai että nyt oli huono. Jos se menee tunteisiin, ei ole normaalia.

Vierailija
11/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän heitä kyllä. Itse suhtaudun huvittuneesti ja huumorilla.

Sorrun silti toisinaan itse samaan kun alkaa tosissaan tökkimään.

Ja olen siis mies.

Vierailija
12/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun aiheuttaa itse itselleen pahaa mieltä ja purkaa sen tekemällä ison numeron niin se on jotenkin kannustettavaa?

Vierailija
13/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa aikaani moisiin lapsiin. Mulla on parempaakin tekemistä kuin silitellä tollasten egoja

Vierailija
14/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelaajamiehet tekevät samaa kun epäonnistuvat jossain pelin kohdassa, vaikka eivät ole menettäneet yhtään mitään vaan saavat ihan rauhassa pelata sen kohdan uudestaan.

Vierailija
15/15 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväksyttävää. Olettaen että kovista yrityksistä huolimatta tapahtunut epäonnistuminen, epäonnistumisen aiheuttama suuttuminen/kiroaminen on aidosti tunteiden kautta tapahtunutta, eikä huomion hakumielessä näyteltyä/feikattua. Toisinaan siihen epäonnistumiseen liittyy myös kipuakin jos kyseessä on fyysisesti kuormittava asia kuten urheilu yleensä on.

Tällainen lievä hermostuminen on yksi osa aidosti miehekkään miehen biologisista ominaisuuksista joka auttaa miestä pääsemään eteenpäin hänen omissa henkilökohtaisissa tavoitteissaan sen sijaan että mies vain jämähtäisi paikalleen ikuisiksi ajoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi