Hei :) Raskauskiloista
Mä olen nyt jo aika pitkällä raskaana, mutta alun pahoinvointi ja liikuntaharrastus on auttanut pitämään kilot kurissa. Loppuraskaus jännittää kovasti. Kuinka paljon kiloja silloin oikein kertyykään? Miten mä voisin parhaiten ehkäistä niitä? Kuulemma kropan voisi säilyttää max. 8 kilon painonnousulla ja sitten synnytyksen jälkeen nopeasti pudottaa ne. Olen jo varautunut syksyllä jumppaamaan löllöt pois. Mieskin kaipaa kroppaani sellaisena kuin ennen raskautta.
En haluaisi muuttua valaaksi :).
Kommentit (11)
Älkää lähtekökään. Se on taas se, joka esiintyy minuna. En ymmärrä, miksi.
Syö vain vitamiinipillereitä jotta lapsi saa jotain ravintoa, jos sun on pakko syödä voit ottaa yhden tomaatin+puolikkaan kurkun päivässä, jos tulee tarvetta mässäillä voit syödä yhden näkkileivän viikossa.
Byhyy, joku esiintyy minuna. Minähän en raskauskiloja murehdi, koska aktiivinen perseseksi salarakkaideni micken ja ulkomaankontaktin kanssa pitää minut sutjakkana. Lapsen isästä en ole varma mutta sukupuolesta olen, pikkuinen prinsessa tulossa! Hänestä tulee samanlainen hemmoteltu hepsankeikka kuinminusta, muru kakkonen :)
Mä kysyn tätä asiaa ihan tosissani, luullakseni kyseessä ei ole mikään tabuaihe. Mulla on onneksi mahdollisuus vauvan synnyttyä treenata itseäni, pt:n kanssa on jo sovittu raskauden jälkeisistä liikkeistä (ei heti liikaa vatsalihaksia) ja sopivasta dieetistäkin on sovittu. Imettää tuskin aion kovin paljoa, aikomus mulla on lähteä aika pian takaisin työelämään ja lapsi on toivottavasti varsin sopeutuvaista sorttia. Ja onhan sillä isäkin plus lastenhoitaja sekä tuleva isoisä on tosi innoissaan vauvasta ja valmis kustantamaan ihan mitä tahansa meille :).
Siitä iloitsen, että mun rinnat on nyt entistäkin kauniimmat ja muodokkaammat ja mies, silloin kun kotona mun hereilläoloaikaan sattuu olemaan, on niihin aivan hulluna. Raskausarvilta olen välttynyt, kiitos aktiivisen hieronnan ja voiteiden. Kun masu tästä vielä kasvaa, alan käydä kosmetologilla erityisessä kollageenihoidossa, haluan nimittäin näyttää hyvältä biksuissa jatkossakin ;)
Mulla on nyt rv33 (eli 7 viikkoa LA:han) ja kiloja on tullut 10kg. :( Kiinnostaisi myös, että tuleekohan niitä tässä lopussa nyt ihan kauheesti ja voinko siihen itse vaikuttaa. Ei, en syö herkkuja, joten en niistä voi vähentää. Normaalia ruokaa syön normaalisti ja pyrin liikkumaan (lenkkeilemään) parhaani mukaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:04"]
Mulla on nyt rv33 (eli 7 viikkoa LA:han) ja kiloja on tullut 10kg. :( Kiinnostaisi myös, että tuleekohan niitä tässä lopussa nyt ihan kauheesti ja voinko siihen itse vaikuttaa. Ei, en syö herkkuja, joten en niistä voi vähentää. Normaalia ruokaa syön normaalisti ja pyrin liikkumaan (lenkkeilemään) parhaani mukaan.
[/quote]
Häpeä, kuvottava läski!
En ymmärrä, miksi joku täällä haluaa esiintyä minuna :(. Luulisi kaikkien tunnistavan mun tyylin. Sitäpaitsi mulla on isin maksamat silikonit, en uneksisikaan imettäväni :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:01"]Mä kysyn tätä asiaa ihan tosissani, luullakseni kyseessä ei ole mikään tabuaihe. Mulla on onneksi mahdollisuus vauvan synnyttyä treenata itseäni, pt:n kanssa on jo sovittu raskauden jälkeisistä liikkeistä (ei heti liikaa vatsalihaksia) ja sopivasta dieetistäkin on sovittu. Imettää tuskin aion kovin paljoa, aikomus mulla on lähteä aika pian takaisin työelämään ja lapsi on toivottavasti varsin sopeutuvaista sorttia. Ja onhan sillä isäkin plus lastenhoitaja sekä tuleva isoisä on tosi innoissaan vauvasta ja valmis kustantamaan ihan mitä tahansa meille :).
Siitä iloitsen, että mun rinnat on nyt entistäkin kauniimmat ja muodokkaammat ja mies, silloin kun kotona mun hereilläoloaikaan sattuu olemaan, on niihin aivan hulluna. Raskausarvilta olen välttynyt, kiitos aktiivisen hieronnan ja voiteiden. Kun masu tästä vielä kasvaa, alan käydä kosmetologilla erityisessä kollageenihoidossa, haluan nimittäin näyttää hyvältä biksuissa jatkossakin ;)
[/quote]
Herra mun jee. Mulla ei ole yhtään arpea, vaikken mitään ole tehnyt niitä ehkäistäkseni. Ja nyt rv 38 painoa on tullut 15kg.
Mulle tuli raskaudessa 28kg eikä ollu edes raskausdiabetestä.
Ei enää jaksais tätä, älkää pliis lähtekö mukaan tähän ketjuun.