Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys baareissa ja yökahviloissa notkujille: mitä päässänne liikkuu?

Vierailija
23.11.2020 |

Helsingin Sanomissa haastateltiin yökahvilan asiakkaita. Muutama naureskeli, että idioottimaista hommaa kun koronarajoituksia ei noudateta - ja baari ylipäätään on auki! Onko sinne pakko siis lähteä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa oon miettinyt.  Ihmetellään kun näitä kapakoita pidetään auki korona-aikana ja kuitenkin itse lähdetään sinne.  Ei ihan loogista touhua.

Vierailija
2/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaksa pysyä neljän seinän sisässä.  Riskihän siinä tietenkin otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhan se mielessä.

Vierailija
4/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta hölske sieltä kuuluu...

Vierailija
5/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy niitä joiden pitää päästä muiden kanssa viettämään iltaa ulkona oli sitten korona tai ei.  Sitä paitsi luin jostain ettei baareissa ole tullut paljon tartuntoja mutta varmaa se ei ole.

Vierailija
6/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit kiinni!

Vierailija
7/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy niitä joiden pitää päästä muiden kanssa viettämään iltaa ulkona oli sitten korona tai ei.  Sitä paitsi luin jostain ettei baareissa ole tullut paljon tartuntoja mutta varmaa se ei ole.

Hei haloo, jos korona ei leviä sellaisessa paikassa jossa ihmiset istuu suojaamattomina puolen metrin päässä toisistaan tuntikausia niin missä se sitten leviää???

Vierailija
8/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muitakin päihteitä kuin alkoholi.  Ja tietysti seksi tervettä sinkkua kiinnostaa... noin esim. 

Vierailija
9/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pikkustadilaisella on omat huvinsa.

Vierailija
10/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluhan se mielessä.

Onko yöelämään tungeksimaan lähtö ainoa konsti "sen" saamiseen?  Luulisi ettei ole.

Vierailija
11/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä joutuu altistamaan jatkuvasti itseään koronavirukselle. Töissä, matkalla töihin ja toistä kotiin, lapset ovat koulussa lähiopetuksessa tai päiväkodissa. Puolisollakin saattaa olla työ, jota ei voi tehdä etänä. Mä ymmärrän ihan hyvin, että sellaisessa tilanteessa ei voi jatkuvasti pelätä tartuntaa vaan on asennoiduttava niin, että tartunta tulee jos on tullakseen. Silloin on myös helpompaa suhtautua muihinkin paikkoihin samalla asenteella.  Mä olen pystynyt eristäytymään helmikuusta lähtien, joten mulle ei tulisi mieleenikään lähteä yökahviloihin, koska ei tule mieleenikään lähteä edes kauppaan tai matkustaa bussilla. Voin kökkiä kotona vaikka seuraavat 5 vuotta, jos on tarvis. 

Vierailija
12/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti valtiovalta katsoo ettei baarin omistajien elinkeinoa voi täysin torpata.  Tulijoita noihin paikkoihin on aina, onhan se jo nähty.

Vierailija
13/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko koronajuttuun on jo vähitellen kyllästytty.  Moni haluaa normaalia elämää.

Vierailija
14/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko koronajuttuun on jo vähitellen kyllästytty.  Moni haluaa normaalia elämää.

Joo, sitä on tässä yritetty saavuttaa jo kuukausia olemalla varovaisia. Kiitos kyllästyneiden, nyt on taas vähän vaikeampaa.

Vierailija
15/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma suostu ruotsalainen pysymään poissa ihmisjoukoista mutta ei näemmä suostu suomalainenkaan, vaikka kuinka toitotetaan sitä miten kuuliaisia me muka olemme.

Vierailija
16/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffa nyt ainakin.

Vierailija
17/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina alkuillasta (noin klo 18) synttäreiden kunniaksi baarissa juomassa yhden lonkeron ja sitten lähdin pois. Baarissa oli rauhallista, istuin yksin ja viivyin ehkä noin 20min.

En pidä itseäni kovinkaan vastuuttomana tämän takia.

Vierailija
18/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljahan siellä liikkuu, siis sitten kun on noussut päähän. Harvemmin myös siideri.

Vierailija
19/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oloon kyllästyy. Olen ollut maaliskuusta asti kotona ja alan olla ihan kypsä tähän!

Vierailija
20/29 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, jos korona ei leviä sellaisessa paikassa jossa ihmiset istuu suojaamattomina puolen metrin päässä toisistaan tuntikausia niin missä se sitten leviää???

Perhepiirissä enimmäkseen, paljon on ollut myös harrastuksissa mm. jäähalleissa.