Olen suhteessa lähinnä koska se päihittää yksinolon
Muuten tuntuu että ollaan aika erilaisia. Ei välttämättä haluta samoja asioita. Ei ole edes seksiä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti nainen 20-30v?
Olen nelikymppinen nainen.
Minua välillä harmittaa, mutta elämäni on kuitenkin nyt parempaa kuin sinkkuna.
En myös jaksaisi sitä deittailurumbaa jos lopetan tämän.
No jos se molemmille käy ettei suhteessa ole seksiä, niin mikä mättää? Kuka on parisuhteessa minkäkin takia, ei teillä mitenkään erikoiselta tuo suhde kuullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta nainen kumminkin. Naisille usein riittää edes joku kunhan ei yksin tarvitse elää. Miehet tottuneet ja turtuneet elämään yksin. Vanhemmiten naisetkin usein ymmärtävät että yksinkin voi elää. Ehkä sinäkin kun ikää tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
No jos se molemmille käy ettei suhteessa ole seksiä, niin mikä mättää? Kuka on parisuhteessa minkäkin takia, ei teillä mitenkään erikoiselta tuo suhde kuullosta.
No totta. Itse haluaisin seksiä enemmän kuin mies. Mies sanoo, että hänen ei tee mieli seksiä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta nainen kumminkin. Naisille usein riittää edes joku kunhan ei yksin tarvitse elää. Miehet tottuneet ja turtuneet elämään yksin. Vanhemmiten naisetkin usein ymmärtävät että yksinkin voi elää. Ehkä sinäkin kun ikää tulee lisää.
No olin kolme vuotta yksin ennen tätä joten olen viettänyt elämää yksinkin. Tällä hetkellä tämä tuntuu paremmalta kuin yksinolo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kestä yksin. Naisille se sopii enemmän kuin mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvainen.
Tätä olen miettinyt. Mutta mies ei ole mikään ongelmatyyppi. On aika tavallinen. Lähinnä ei olla kiinnostuneita samoista asioista ja tosiaan seksiä ei ole. Mutta en pidä itseäni läheisriippuvaisena, sopeutuvaisena kylläkin. Ap
niin, naisille tärkein on usein näyttää ulospäin että kattokaa mulla menee hyvin, mulla on mies yms.
Vierailija kirjoitti:
niin, naisille tärkein on usein näyttää ulospäin että kattokaa mulla menee hyvin, mulla on mies yms.
En ole kertonut tästä juuri muuta ihmisille kuin että minulla on tapailusuhde. Mies ei käytä somea joten en ole sinnekään voinut hehkuttaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvainen.
Tätä olen miettinyt. Mutta mies ei ole mikään ongelmatyyppi. On aika tavallinen. Lähinnä ei olla kiinnostuneita samoista asioista ja tosiaan seksiä ei ole. Mutta en pidä itseäni läheisriippuvaisena, sopeutuvaisena kylläkin. Ap
Olet suhteessa, koska et halua olla yksin eli läheisriippuvainen.
Perinteinen suomalainen osuuskuntayhtymä, rahaa säästyy ja elämä on tylsää ja väritöntä.
Oma äitini elänyt noin 25 vuotta, ja naamasta näkee miten elämä on vain valunut käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvainen.
Olet suhteessa, koska et halua olla yksin eli läheisriippuvainen.
Olen itse ollut sinkku ja seksittä 12 vuotta, joten ei edes oma lehmä ojassa, mutta minusta on kyllä aika kovaa alkaa diagnosoida jotenkin ongelmaisiksi ihmisiä, jotka tykkää että kotona on mieluummin seuraa kuin että ei ole. Kyseessä on kuitenkin hyvin monelle luonteelle inhimillinen perustarve tai kaipaus.
Jaa mää haluaisin suhteen ennen kaikkea seksin takia, mut en saa haluamaani miestä. En jaksa enää deittipalveluja koluta hyvän seksin toivossa. No, ollaan sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen suomalainen osuuskuntayhtymä, rahaa säästyy ja elämä on tylsää ja väritöntä.
Oma äitini elänyt noin 25 vuotta, ja naamasta näkee miten elämä on vain valunut käsistä.
Sellaista se useimpien ihmisten elämä ulospäin on, että ei mitään ihmeellistä tapahdu. Nukutaan, syödään ja käydään töissä. Oletko varma, että äitisi elämä olisi ollut sinkkuna yhtään parempaa?