Missä käydä parturoimassa pe*skarvat pois?
Kommentit (11)
Odota mehevää pierua ja ole valmiina "ovella" sytkärin kanssa.
Meidä turkkilaisen parturin kyltissä lukee " karvanpoisto vahalla", eli jos siellä on turkkilaisia partureita, niin kysy sieltä.
Kosmetologi vetäisee vahaliuskalla pois.
Pyllistät Salen takana, pusikon pojat hoitaa
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko?
Niitä voi höylätä siinä missä etutuheroakin. Mutta jos sulla on koko ajan paikat likaisena, kehoitan kiinnittämään huomiota hygieniaan. Ei niitä rekkamiehen pastilleja normaalilla hygienialla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko?
Tottakai sattuu. Mieti miten sattuu yhden karvan irtinykäisy ja kerro se kahdellasadalla.
Käsisuihkulla kun huuhtelee isoimmat kikkareet ensin pois niin ei ole likainen. Ja samalla lailla ne karvat sieltä lähtee kuin naamasta tai kainalostakin.
Peskarvat voivat tosiaan olla jättimäinen ongelma. Mutta ei tarvitse olla. Niihin voi olla helppo ratkaisu.
Minä nyt pistän tähän tälläisen tuotemainoksen:
https://www.clasohlson.com/fi/Partahöylä-Gillette-Fusion-ProG…
Eli tuollainen Gillette Styler kone. Maksaa vähän päälle 20€. Myydään monissa paikoissa. Käy vaikka jo tänään hakemassa niin jo tänään pääset karvoista eroon. Toimii, loppuiäksi ongelma ratkaistu.
Onhan niitä kaikenmaailman muitakin koneita. Mutta tuosta koneesta minulla on se kokemus että se on erityisen helppo kätevä yksinkertainen huoleton... suosittelen lämpimästi.
Älä edes pohdi mitä muuta tuolla koneella voi tehdä. Aivan sama mitä muuta, aivan sama vaikkei sillä mitään muuta ikinä tekisi. Vihdoin viimein pääsee eroon jättipeskarvapehkoista!
Mainostinko tarpeeksi?
Paras vetää vain leikkurilla minimissään 3mm sänki peffan puolelle. Lyhyempi pistelee ja tuntuu kamalalta, erityisesti stringeillä.
Itse vedän samalla 3mm ohjurilla koko alaosaston, alaselästä navan alle. Höylään vain polviin asti, jos joskus hameeseen innostun.
N39
Eikö parturit ole sitä varten.