Voinkohan laittaa Reinot töihin (asiakaspalveluala)?
Vanhat työkengät hajosivat, enkä saa nyt tilalle tähän hätään uusia. Onko Reinot ok? Olen asiakaspalvelualalla.
Kommentit (15)
Senkus. Itsekin olin kahvilassa huovutetuilla tonttutossuilla
Jos istut tiskin takana niin, että asiakkaat eivät näe sinun tulleen töihin aamutossuissa. Muuten ei.
Kyllä minä ainakin pidän toimistossani aina Ainoja. Ihanan lämpimät ja ihan sievän näköisetkin. Kyllä minä niillä hiippailen tuolla ihmisten/asiakkaidenkin seassa, tosin varsinaisessa aspa-työssä en ole. Ehkä pitäisin silti, sama kai se on mitkä töppöset siellä pöydän alla jalassa tönöttää.
Juoksen ympäri kauppaa, niin kyllä he näkevät... hmh. Jalkahiki kun haisee ihan hirveälle jo parin tunnin päästä, jos vetäisen vaan lenkkarit jalkaan. -ap
Ei ole ok. Annat itsestäsi joko tekoboheemin hipsterikuvan tai muuten jotenkin omituisen.
Riippuu niin työpaikasta :) Ja näkyykö ne sun jalat vai ei?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:48"]
Ei ole ok. Annat itsestäsi joko tekoboheemin hipsterikuvan tai muuten jotenkin omituisen.
[/quote]
Mut jos ap onkin oikeesti boheemi, hipsteri tai muuten omituinen.
Voit laittaa. Jos se jotain asiakasta häiritsee niin se on sen henkilökohtainen helvetti.
Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä työntekijöillä on päällään niin kauan kuin niillä on jotain päällään.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:48"]
Riippuu niin työpaikasta :) Ja näkyykö ne sun jalat vai ei?
[/quote]
Olen pienessä erikosliikkeessä (asiallisessa) töissä, ja teen vähän kaikenlaista. Pörrään siis ympäriinsä. Näkyy ne välillä, mutta aika harvoin... -ap
Mä olen myös töissä pienessä erikoisliikkeessä. Työkenkinäni ovat alusta asti olleet vaaleanpunaiset Reinot. :) Asiakkaat niille joskus hymähtelevät, mutta eipä kenkävalintani ole vielä yksiäkään kauppoja kaatanut.
No et voi laittaa :D En kyllä käsitä että millä aspa-alalla olis sallittua käyttää reinoja jalassa. Okei ehkä joku hieroja tmv mut jos oot töissä liikkeessä niin luulis ettei pomo kattois hyvällä?
Riippuu myös työnantajasta (ja työturvallisuudesta)
Ai niin, ja muilla työntekijöillä on jalassaan yleensä sandaalit/terveyskengät/tms. Se varmaan vaikuttaa asiaan? Ja anteeksi tyhmä kysymykseni, kyseessä aivan uusi työpaikka aivan uudella alalla... -ap
Siis kaupassa oot töissä? No siinä tapauksessa en suosittele reinoja kyllä, on meinaan kokemusta et kaupan lattialla ei tarvii olla ku tippa vettä tai muuta märkää ja sillo mentiin :D Eli ovat tosi liukkaat, ei missään nimessä töihin. Vakuutuskaan ei korvaa niitä vahinkoja mitkä reiskat jalassa sattuu.
Ok, kiitos vastauksista! Taidan laittaa lenkkarit, tuo liukastumisvaara nimittäin on ihan mahdollinen :) -ap