Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarviisin vähän kokeneipien mielipiteitä! korvikkeiden annosta..

Vierailija
27.07.2006 |

elikkä on alkanut toi maidon tulo selvästi loppumaan ja olen pähkäillyt tässä että kannattaisiko antaa mielummin korviketta vai velliä??

tyttö on siis kohta 7kk on syönyt n.3kk soseita, hedelmää, kasviksia, kanaa ja lihaa!! itse olen vähän avuttomassa olo tilassa nyt kun en oikeen tiedä mitä pitäisi tehdä...

tyttö selvästikkin jää nälkäiseksi tissin jälkee ja jos hätäseen laskee niin tissillä on päivän aikana 6kertaa!!

antaisiko mielummin korviketta vai velliä lisäksi?

toivottavasti joku nyt sai selvää mitä yritin kysyä!! ja vastaisi!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva tarvitsee maitoa. Joskus voi tietysti antaa sitä velliäkin, mutta ei kokonaan maidon sijasta.

Vierailija
2/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä antaisin korviketta. Vellin ideaa en ymmärrä jos kuitenkin kiinteitä hyvin syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten korviketta päälle.

Vierailija
4/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäi hme siitä vellistä tekisi terveellisempää kuin maito? korvike on kehitetty nimenomaan vauvoille ruoaksi, eikä ole myrkyllistä...

Vierailija
5/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiamääräkin on suhteellisen sama kuin korvikkeessa joten siinä mielessä velli on turhaa. Tosin jotkut lapset pitävät vellin mausta enemmän kuin korvikkeesta eikä sen antamiselle mitään estettäkään ole, halvemmaksi korvike kuitenkin tulee kuin velli.

Vierailija
6/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen tytölle maistu, pieniä määriä menee kylläkin muuta ei niin paljoon kun aikasemmin!

ap

Vierailija
7/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse vai ostatko? Tuon ikäinen tarvii jo vähän makua soseeseen. Esim. yrteillä voi maustaa ruokaa. Ajattele, jos itse söisit pelkkää keitettyä perunaa ja lihaa sellaisenaan muussattuna yhteen?

Tai oisko hampaita tulossa?

Vierailija
8/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei siis ole nälkään nääntymässä, paino nousee tasaseen tahtiin mutta viime aikoina on maidon tulo vaan ollu vähissä/loppumassa! ja sitä tässä olen mietiskellyt onko velli parempi vaiko korvike..

ap

Vierailija
9/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näkyy se että jää nälkäiseksi? Kasvaako lapsi normaalisti? Minusta tuo 6 imetystä päivässä kuulostaa tuon ikäiselle ihan normaalilta. Maidonhan pitäisi olla vielä tuon ikiäsen pääasiallinen ravinnonlähde. Oma lapseni söi 7 kk iässä tuon verran päivisin ja heräsi vielä useita kertoja yössäkin syömään. Jos lisämaitoa kuitenkin tarvitsee niin antaisin ennemmin maitoa kuin velliä.

Vierailija
10/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää tuumaan että toion vähän ylihuoliteltua kieltä nääs

Vierailija
11/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofterSin:

Teetkö itse vai ostatko? Tuon ikäinen tarvii jo vähän makua soseeseen. Esim. yrteillä voi maustaa ruokaa. Ajattele, jos itse söisit pelkkää keitettyä perunaa ja lihaa sellaisenaan muussattuna yhteen?

Tai oisko hampaita tulossa?

Vierailija
12/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mää tuumaan että toion vähän ylihuoliteltua kieltä nääs

Vierailija
13/13 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa ihan hyvin

ap

Vierailija:

Kuinka näkyy se että jää nälkäiseksi? Kasvaako lapsi normaalisti? Minusta tuo 6 imetystä päivässä kuulostaa tuon ikäiselle ihan normaalilta. Maidonhan pitäisi olla vielä tuon ikiäsen pääasiallinen ravinnonlähde. Oma lapseni söi 7 kk iässä tuon verran päivisin ja heräsi vielä useita kertoja yössäkin syömään. Jos lisämaitoa kuitenkin tarvitsee niin antaisin ennemmin maitoa kuin velliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi