Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei ylipainoisille

Vierailija
27.03.2014 |

nykyään kun tuntuu että läskit valtaavat maailman, niin onko täällä muita jotka eivät ole olleet ylipainoisia edes raskaana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää sellaiset hoikat ja normaalipainoiset ihmiset jotka kuluttavat energiaansa toisten läskeihin. En pidä kovin lahjakkaina henkisesti sellaista jota kiinnostaa toisten paino niin paljon että siitä pitää jatkuvasti meuhkata.

Vierailija
2/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:16"]

On totta, että suomalaiset ovat euroopan ylipainoisimpia kansoja 

[/quote]

Ei muuten ole, siinä keskivaiheilla mennään! Täällä oli juuri pari päivää sitten tilastotietoa asiasta, siinä huh huh mitä läskejä jenkeissä -ketjusta löytyy tämä saksalainen taulukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:51"]

Minua säälittää sellaiset hoikat ja normaalipainoiset ihmiset jotka kuluttavat energiaansa toisten läskeihin. En pidä kovin lahjakkaina henkisesti sellaista jota kiinnostaa toisten paino niin paljon että siitä pitää jatkuvasti meuhkata.

[/quote]

En itse kyllä siitä koko ajan meuhkaakaan mutta lähes aina kun näen lihavan ihmise ajattelen, että miten tuokin viittii noita läskejään mukanaan kantaa ja kyllä istuisi vaatteet paremmin normaalipainoisen päällä. Ja kun näen lihavan ihmisen syövän herkkuja tai ruokaa oikein antaumuksella niin se ällöttää. En voi sille mitään.

t. hoikka

Vierailija
4/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:51"]

[/quote]

En itse kyllä siitä koko ajan meuhkaakaan mutta lähes aina kun näen lihavan ihmise ajattelen, että miten tuokin viittii noita läskejään mukanaan kantaa ja kyllä istuisi vaatteet paremmin normaalipainoisen päällä. Ja kun näen lihavan ihmisen syövän herkkuja tai ruokaa oikein antaumuksella niin se ällöttää. En voi sille mitään.

t. hoikka

[/quote]

Kuulostaa ankealta mielenmaisemalta.

T: hoikka

Vierailija
5/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kytännyt muiden painoa/syömisiä hoikkana, läskinä, laihduttaessa enkä nyt uusiohoikkana. Miten edes riittää energiaa? Ja mäkin olen tällainen Duracell-aivo jolla ei ole mielen hiljaisia hetkiä, aina mietin jotain maailman asiaa. Ehkä mä sitten en tarvitse muita ihmisiä itseni vertailukohdaksi? Olen varmaan itseriittoinen paska kun en ahdistu kenenkään kiloista.

Vierailija
6/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa olla ylipainoinen raskaana?

Vierailija
7/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkotat että raskaaksi tullessa on täytynyt painaa 40kg että voi huoletta lihoa sen 20kg jotta pysyy vielä "normaalissa" painossa? Vai onko se 60kg ylipainoa..

Läskit valtaa maailmaa, hohoijaa.

Vierailija
8/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin että bmi ei ole ollut edes raskaana ylipainon puolella.

Vierailija
9/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut raskaana, mutta olen ollut ylipainoinen eli melkein täytän kriteerit.

Vierailija
10/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:04"]

tarkoitin että bmi ei ole ollut edes raskaana ylipainon puolella.

[/quote]

Ei raskausaikana laskeskella mitään painoindeksejä, höpsö! Normaalipainoiselle tulee ihannetilanteessa painoa suunnilleen 12 kg (vähän alle tai yli), eikä sitä voi verrata mihinkään ylipainoon. 

Vierailija
11/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...että voi huoletta lihoa sen 20kg..."

"Normaali raskauden aikainen painonnousu on 8–15 kg", sanoo terveyskirjasto

Ja vastaus ap:n kysymykseen: et ole aivan ainut laatuasi.

Vierailija
12/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli laskettuna päivänä BMI 24.5, normisti 18.7-19. Eli kaiketi täytän kriteerisi. Mutta mikä saavutus se on? On totta, että suomalaiset ovat euroopan ylipainoisimpia kansoja ja itse kun asun Keski-Euroopassa niin eron huomaa todella selvästi. Helsingissä on vielä hiukan enemmän hoikkia katukuvassa mutta maaseudulla on kyllä huomattavan ylipainoisia ihmisiä. Minusta tämä on lähinnä surullista. Lihavuudesta on tullut standardi eikä ihmiset huomaa, kuinka lihavia he ihan oikeasti ovat kun kaikilla muillakin on niin paljon ylipainoa. Ihmiset olisivat kauniimpia ilman läskejään ja esimerkiksi kaltaistani esteetikkoa kaunis ulkomuoto kyllä viehättää.

Vierailija
13/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskikimpaleenko synnytit, vai miksi lasket raskauskilotkin painoindeksiin?

Vierailija
14/14 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat ne tällaisesta ketjusta hermostuu kun toiset painavat viimeisillään raskaana vähemmän kuin itse viikon nesteenpoiston jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä