Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "terapiassa" ja terapeutti on tyhmä kuin saapas.

Vierailija
27.03.2014 |

Hän on psykiatrinen sairaanhoitaja enkä tiedä, onko hänellä edes terapeutin pätevyyttä. Mutta tyhmä se on, todella tyhmä, sillä tavalla, jonka edessä jumalatkin ovat voimattomia. Yhdenkin kerran selitin koko tunnin ajan yhtä juttua ja sen ratkaisukeinojani, ja kun lopussa pyysin näkemystä toiseen asiaan, neuvo oli just päinvastoin sitä, mitä alussa olin kertonut. Siis ei ollut ollenkaan tajunnut, mitä olin sille jutellut.

Aion kuitenkinä käydä mulle varatut 15 kertaa. Ainakin pääsen siellä traumatisoitumiseni aikana tuntemani kiukun ja turhautumisen ääreen, kun hän on yhtä tampio kuin nuo muinoiset asianosaiset (jotka hekin olivat erilaisia sairaanhoitajia, terepeutteja yms, kyse siis lapsuusajan kauhuista sairaalassa).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yhdenkin kerran selitin koko tunnin ajan yhtä juttua ja sen ratkaisukeinojani, ja kun lopussa pyysin näkemystä toiseen asiaan, neuvo oli just päinvastoin sitä, mitä alussa olin kertonut. Siis ei ollut ollenkaan tajunnut, mitä olin sille jutellut."

Ehkäpä hän oli kuitenkin tajunnut, mutta halusi vaan ehdottaa sinulle aiemmista ratkaisukeinoistasi poikkeavia ratkaisuja...

Vierailija
2/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 11:36"]

Ehkäpä hän oli kuitenkin tajunnut, mutta halusi vaan ehdottaa sinulle aiemmista ratkaisukeinoistasi poikkeavia ratkaisuja...

[/quote]

Ei, tästä ei ole kyse. Tilanteeni ja historiani on melko poikkeuksellinen, ja mm tuo esittämäni asia on ainoa tapa, jolla voin jotkut asiat hoitaa. Ja tämä johtuu juuri siitä, että multa on aikoinaan vaadittu joitain asioita kammottavan henkisen ja fyysisen väkivallan avulla, ja juuri tuo "normaali" tapa ajatella niistä asioista saa mut reagoimaan todella haitallisella tavalla. Ja tämä oli se, mitä nimenomaan selitin tuossa ensin. Se ei vaan tajunnut mistä oli kyse. Ja jo aiemmin tuo hoitaja on soperrellut melkein hädissään, kuinka on nyt nin outoa ja  erikoista tämä mun tilanne, ettei oikein tiedä mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, got the t-shirt. Myötähäpeä terapeuttia kohtaan oli aikamoinen.

Vierailija
4/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihda terapeuttia.

Vierailija
5/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 11:36"]

[/quote]

Ei, tästä ei ole kyse. Tilanteeni ja historiani on melko poikkeuksellinen, ja mm tuo esittämäni asia on ainoa tapa, jolla voin jotkut asiat hoitaa. Ja tämä johtuu juuri siitä, että multa on aikoinaan vaadittu joitain asioita kammottavan henkisen ja fyysisen väkivallan avulla, ja juuri tuo "normaali" tapa ajatella niistä asioista saa mut reagoimaan todella haitallisella tavalla. Ja tämä oli se, mitä nimenomaan selitin tuossa ensin. Se ei vaan tajunnut mistä oli kyse. Ja jo aiemmin tuo hoitaja on soperrellut melkein hädissään, kuinka on nyt nin outoa ja  erikoista tämä mun tilanne, ettei oikein tiedä mitä tehdä.

[/quote]

Rehellisestihän tuo sitten on myöntänyt että tilanteesi on poikkeuksellinen ja ei ole varma osaako auttaa. Toisaalta konsultaatio johonkin suuntaan voisi olla pakallaan jos omat taidot eivät riitä.

Vierailija
6/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hear you.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä