Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ensi- ja turvakotiin päästä, jos on jatkuvia riitoja?

Vierailija
27.03.2014 |

Pääseekö sinne karkuun riitaisaa suhdetta vai pitääkö aina taustalla olla väkivalta?

Mä en kestä miehen kanssa samassa asunnossa päivääkään riitelemättä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota itseäsi niskasta kiinni ja hommaa oma kämppä. soitat nyt heti satolle ja vvo:lle ja kaupungille ja muille vuokranantajille ja sanot että tilanne on se että et pysty asumaan enää miehesi kanssa ja tarvitset kämpän (lasten kanssa jos niitä on) 

Et voi oikeasti aikuinen ihminen olettaa että joku muu tekee ne asiat sun puolesta.. Apua saat varmasti alun paperitöihin yms. sossusta ja kelasta mutta itse sun on elämäs pistettävä kuntoon. Ja eka askel on kämpän hankkiminen.. vaikka alkuun huononkin sellaisen mutta oman :)

Vierailija
2/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:39"]

No ota itseäsi niskasta kiinni ja hommaa oma kämppä. soitat nyt heti satolle ja vvo:lle ja kaupungille ja muille vuokranantajille ja sanot että tilanne on se että et pysty asumaan enää miehesi kanssa ja tarvitset kämpän (lasten kanssa jos niitä on) 

Et voi oikeasti aikuinen ihminen olettaa että joku muu tekee ne asiat sun puolesta.. Apua saat varmasti alun paperitöihin yms. sossusta ja kelasta mutta itse sun on elämäs pistettävä kuntoon. Ja eka askel on kämpän hankkiminen.. vaikka alkuun huononkin sellaisen mutta oman :)

[/quote]

Komppaan tätä! Suosittelen kuitenkin että teet esin netissä hakemukset näihin kaikkii vuokrataloihin ja vasta sitten soitat. Työntekijät nimittäin voivat mahdollisesti heti tarjota sinulle asuntoa jos vain heillä on se sinun hakemus siellä järjestelmässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että jos pakkaat kamasi ja lähdet suhteesta, sen seurauksena mies ei uhkaa tappaa itseään tai uhkaa tappaa sinua?

Minusta aloituksesi vähättelee niitä, joiden oikeasti pitää lähteä suhteesta oman turvallisuutensa vuoksi.

Mikä sinua muuten estää lähtemästä?

Vierailija
4/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen niin väsynyt ja masentunut. Lähtisin, jos tietäsin mihin voisin mennä? Ystävien luokse en halua mennä. Kaikki muut elävät onnellista perhe-elämää.

Keskustelut eivät auta yhtään mitään.