Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sairastanut klamydian?

Vierailija
27.03.2014 |

Millaisia oireita sinulla oli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tietää? Ap

Vierailija
2/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:45"]

Mistä sait tietää? Ap

[/quote]

Selviää testaamalla. Käy testeissä ja käytä jatkossa kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tulee vaikeuksia virtsata. Hoitaja ottaa näytteen työntämällä pumpulipuikon virstaputkeen. Sekin hieman hankala suoritus eikä läheskään niin kiihottavaa kuin voisi kuvitella. itse vaiva paranee muutaman tabun jälkeen.

Vierailija
4/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysin oireeton, onneksi viimeisin partnerini sai silloin nopeasti oireita ja ilmoitti minulle heti. Ei ehditty levitellä tautia.

Vierailija
5/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatessa oli aivan kamalat kivut. Näin selvisi klamydia. Yhdellä antibiootilla onneksi hoitui!

Vierailija
6/10 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, parikymppisenä eli siitä on aikaa melkein 20 vuotta, mutta kai ne oireet on nykyään samanlaiset. Tasan kahden viikon kuluttua suojaamattomasta seksistä alkoi järkky alapään kirvely ja jatkuva pissahädän tuntu, vaikkei rakko oikeasti ollut täynnä. Valkovuoto muuttui tosi venyväksi. Oireet katosivat itsekseen n. viikossa, joten ajattelin, että se oli jokin ohimenevä ärsytys tai VTI enkä tyhmänä mennyt testeihin. Satunnaisesti kirvely palasi aina pariksi päiväksi kerrallaan. N. vuoden kuluttua tuli sitten inhottavampi kirvely ja silloin menin lopulta testeihin, klamydia todettiin ja hoitui antibiooteilla. Ilmeisesti se ei tuosta vuoden muhimisajasta huolimatta tukkinut munanjohtimia, koska olen sen jälkeen tullut hyvin helposti raskaaksi kaksi kertaa (eli aina kun on lasta toivottu).

Vierailija
8/10 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
10/10 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja oli oireeton.