Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli ihastuksesta jonka kanssa suhteesta ei vain voi tulla mitään

Vierailija
22.11.2020 |

ainakaan pitemmällä tähtäimellä? :(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Koitan löytää paremman.

Vierailija
2/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suun agenda on siiinä että sulla ittelläs on niiin tylsä elämä että haet muiden elämistä ikäänkuin jännitystä omaan elämään sekä ehkä jopa muiden epäonnistumisilla kykenet nostamaaan omaa omanarvontuntoasi.

Wow aika klassinen esimerkki siitä, että muut tulkitsevat toisensa usein itsensä kaltaisekseen.

Ap jos et voi edes kokeilla suhdetta, niin välit täysin poikki eikä mitään yhteyttä enää. Ainoa keino mikä toimii vakavaan ihastumiseen jos ei jaksa riutua jopa vuositolkulla.

Vierailija
5/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä ei voisi tulla mitään pitkällä tähtäimellä? Kuinka pitkälle se voisi riittää?

Vierailija
6/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuksesta pääse kuin ihastumalla johonkin toiseen.

Vierailija
7/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei voisi tulla mitään pitkällä tähtäimellä? Kuinka pitkälle se voisi riittää?

Jos toinen haluaa panna ja toinen haluaa suhdetta, niin jompaan kumpaan jossain vaiheessa sattuu.

Vierailija
8/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea ihanaa tarvitse, eikä voikaan omistaa, voihan sitä olla kavereita?

Vierailija
9/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkea ihanaa tarvitse, eikä voikaan omistaa, voihan sitä olla kavereita?

Joitain asioita kannattaakin katsella vain kaupan ikkunan läpi, koska niiden omistaminen tuhoaisi ihmisen moraalisesti.

Vierailija
10/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma, joka estää ettei suhde voisi kestää?

Vierailija
11/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen haluaa panna ja toinen haluaa suhdetta, niin jompaan kumpaan jossain vaiheessa sattuu.

No jos ap on tuo joka haluaa vain panna, niin tuskin kovinnsyvällisestä ihastuksesta on kyse.

Vierailija
12/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Kokemusta on.

Vierailija
13/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä tuo on ongelma. Olen itse ollut joskus suhteessa, vaikka tiesin, ettei mies halunnut minulta muuta kuin seksiä. Nyt en enää lähtisi tuolle tielle, vaikka seksi kieltämättä oli hyvää.

Vierailija
14/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamalaa. Itsellä työpaikkaihastus varattuun kollegaan on kestänyt jo kohta 4 vuotta. Kerran humalassa pikkujouluissa kerroin tunteistani (ei olisi pitänyt, koska mitä sillä saavuttaa? Ei mitään).

Tää henkilö sanoi, että voisi olla mun kanssa, ellei olisi naimisissa. Jatkaa pientä flirttailua ja pitkiä katseita ja mun tunteet leimahtaa aina uudelleen näistä pienistä murusista.

Pakko vaan koittaa löytää uusi ihastus ja toivottavasti siitä sitten syntyisi hyvä parisuhde ja unohtuisi tällaiset saavuttamattomat ihastukset.

Vierailija
15/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi haluaa vain panna, sinä vai hän?

Vierailija
16/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ap on tuo joka haluaa vain panna, niin tuskin kovinnsyvällisestä ihastuksesta on kyse.

Ei pelkkää seksiä haluavat palstalla itke kenenkään perään.

Vierailija
17/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä tuohon. Jos siiscolet se osapuoli, joka haluaa suhteen. Tulee sattumaan pahasti.

Been there done that, ja tyhmäkun olen, niin pariin eri kertaan.

Vierailija
18/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on aivan ilmiselvästi nainen, joka haluaa jotain enemmän kuin mies.

Vierailija
19/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olen edellisen kommentin kirjoittaja: minä haluan panna. En tiedä, mitä mies haluaa.

Vierailija
20/47 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olen edellisen kommentin kirjoittaja: minä haluan panna. En tiedä, mitä mies haluaa.

Täällä toinen nainen ilmottautuu kerhoon. Minulla on työkaveri, joka saa ajatukseni kulkemaan aina seksiin. En edes tunne häntä kovin hyvin, en ole samassa tiimissä hänen kanssaan, joten en tiedä haluaisinko häneltä mitään muuta. Mutta luoja että hän saa polveni pettämään alta pelkällä olemuksellaan. Olen ratkaissut asian välttelemällä parhaani mukaan häneen törmäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä