Miten päästä yli ihastuksesta jonka kanssa suhteesta ei vain voi tulla mitään
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Suun agenda on siiinä että sulla ittelläs on niiin tylsä elämä että haet muiden elämistä ikäänkuin jännitystä omaan elämään sekä ehkä jopa muiden epäonnistumisilla kykenet nostamaaan omaa omanarvontuntoasi.
Wow aika klassinen esimerkki siitä, että muut tulkitsevat toisensa usein itsensä kaltaisekseen.
Ap jos et voi edes kokeilla suhdetta, niin välit täysin poikki eikä mitään yhteyttä enää. Ainoa keino mikä toimii vakavaan ihastumiseen jos ei jaksa riutua jopa vuositolkulla.
Miksi siitä ei voisi tulla mitään pitkällä tähtäimellä? Kuinka pitkälle se voisi riittää?
Ei ihastuksesta pääse kuin ihastumalla johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä ei voisi tulla mitään pitkällä tähtäimellä? Kuinka pitkälle se voisi riittää?
Jos toinen haluaa panna ja toinen haluaa suhdetta, niin jompaan kumpaan jossain vaiheessa sattuu.
Ei kaikkea ihanaa tarvitse, eikä voikaan omistaa, voihan sitä olla kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea ihanaa tarvitse, eikä voikaan omistaa, voihan sitä olla kavereita?
Joitain asioita kannattaakin katsella vain kaupan ikkunan läpi, koska niiden omistaminen tuhoaisi ihmisen moraalisesti.
Mikä on ongelma, joka estää ettei suhde voisi kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen haluaa panna ja toinen haluaa suhdetta, niin jompaan kumpaan jossain vaiheessa sattuu.
No jos ap on tuo joka haluaa vain panna, niin tuskin kovinnsyvällisestä ihastuksesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä tuo on ongelma. Olen itse ollut joskus suhteessa, vaikka tiesin, ettei mies halunnut minulta muuta kuin seksiä. Nyt en enää lähtisi tuolle tielle, vaikka seksi kieltämättä oli hyvää.
Se on ihan kamalaa. Itsellä työpaikkaihastus varattuun kollegaan on kestänyt jo kohta 4 vuotta. Kerran humalassa pikkujouluissa kerroin tunteistani (ei olisi pitänyt, koska mitä sillä saavuttaa? Ei mitään).
Tää henkilö sanoi, että voisi olla mun kanssa, ellei olisi naimisissa. Jatkaa pientä flirttailua ja pitkiä katseita ja mun tunteet leimahtaa aina uudelleen näistä pienistä murusista.
Pakko vaan koittaa löytää uusi ihastus ja toivottavasti siitä sitten syntyisi hyvä parisuhde ja unohtuisi tällaiset saavuttamattomat ihastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi haluaa vain panna, sinä vai hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ap on tuo joka haluaa vain panna, niin tuskin kovinnsyvällisestä ihastuksesta on kyse.
Ei pelkkää seksiä haluavat palstalla itke kenenkään perään.
Ei kannata lähteä tuohon. Jos siiscolet se osapuoli, joka haluaa suhteen. Tulee sattumaan pahasti.
Been there done that, ja tyhmäkun olen, niin pariin eri kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aivan ilmiselvästi nainen, joka haluaa jotain enemmän kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta olen edellisen kommentin kirjoittaja: minä haluan panna. En tiedä, mitä mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta olen edellisen kommentin kirjoittaja: minä haluan panna. En tiedä, mitä mies haluaa.
Täällä toinen nainen ilmottautuu kerhoon. Minulla on työkaveri, joka saa ajatukseni kulkemaan aina seksiin. En edes tunne häntä kovin hyvin, en ole samassa tiimissä hänen kanssaan, joten en tiedä haluaisinko häneltä mitään muuta. Mutta luoja että hän saa polveni pettämään alta pelkällä olemuksellaan. Olen ratkaissut asian välttelemällä parhaani mukaan häneen törmäämistä.
Sen kun tietäisi. Koitan löytää paremman.