Aika hirveitä nuo eekruutin lindan sisustusväkerrykset...
Makkarissa on jotain koteloituja kaapeleita ja sähköjuttuja, joten seinässä on sellainen uloke. Niin eekruutin linda sitten LIIMASI KAAPINOVEN siihen ulokkeeseen. Ihan vihoviimeinen asia, jonka tekisin omassa kodissani... Feikkikaappi, oikeasti?
Kylppäriin hän taas TEETTI sellaisen kamalan ulokkeen, koska väärän värinen suihku piti piilottaa ja laittaa mauton, "kultainen" suihku (joo kultainen suihku heehee hoohoo haahaa.)
Juu ei ole minun kotini, mutta tuo "kullan" ripottelu pitkin asuntoa on mielestäni ihan hirveän mauttoman näköistä.
En erityisesti pidä metallin kylmän hohtavasta ja kalseasta sävystä, mutta tuhat kertaa mieluummin hopeinen suihku ja muut metalliosat kotona, kuin "KULTAISET."
Jotenkin nuo eekruutin viritykset ovat ihan hirveitä... Ja se massiivisen valtava vitriini, joka on Ikeasta eli jotain paperikennomuovi-pas.kaa ja näyttää kamalan vanhanaikaiselta ja on ihan hirveän massiivinen ja äh, en tykkää ollenkaan.
MINUN EI TARVITSE TYKÄTÄ MUIDEN SISUSTUKSESTA, KUNHAN VAIN JAAN MIELIPITEENI.
Kommentit (12)
En vain käsitä tuollaista mautonta kaapinovien liimailua seinään... Miksei peili? Tai olisi rakennuttanut seinän sen ulokkeen jatkoksi. Huone olisi pienentynyt minimaalisen vähän mutta lopputulos olisi ollut tyylikäs.
Vaaleaa, valkoista ja harmaata. Halvan näköistä ikeaa. Kaikki sisustuskliseet, jotka olivat muodissa joskus vuonna 2008.
Mulla on täysin erilainen sisustustyyli, mutta on ollut kiva seurata talon muutosta asukkaan näköiseksi :)
Makkariin laittoi jotain koristelistoja seiniin. Siis sellaisia tosi vanhanaikaisia, jotka sopisivat tosi hyvin VANHAAN asuntoon. Mutta tuo oli uudiskohde ja hän haluaa tehdä siitä vanhemman näköisen, mikä ihmeen idea? Miksi ei osta sisustusmakuunsa sopivaa asuntoa, vaan "tekee uudesta vanhaa"?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin erilainen sisustustyyli, mutta on ollut kiva seurata talon muutosta asukkaan näköiseksi :)
Ööö. Se on rivitalohuoneisto.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleaa, valkoista ja harmaata. Halvan näköistä ikeaa. Kaikki sisustuskliseet, jotka olivat muodissa joskus vuonna 2008.
Ja KAIKKI Ikeasta. Ihan v...u kaikki. Minun kotonani on Ikean verhot (tällä hetkellä) ja yksi matto. Valtaosan sisustusjutuista ostan ihan muualta kuin Ikeasta.
Muutenkin ne listat seinissä näyttävät joltain huonosti suditulta maalilta, joka on koppurana seinässä, koska maalari ei ole osannut hommaansa. Noh, juu, sanonpahan vaan, että tuollaiset ihan älyttömät ratkaisut tuhoavat asunnon. Miksi ihmeessä pitää ostaa asunto, joka ei ole mieluinen ja pitää alkaa uusimaan kaikki yksityiskohdat asunnon ollessa upouusi. Ei vain mene tajuntaani, niin järjetöntä ja lopputulos ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Se on rivitalohuoneisto.
Plus etu- ja takapiha.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän tämä liittyy...?
Öööö. Varmaankin eekruutin lindan videoihin, voisikohan olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ei tää provo nyt oikein lähde.
Ei tuo sinun iänikuinen, kulunut kommenttisi oikein lähde. Tai no voidaan kokeilla lähteekö, kun ilmiannan sen.
"Siis eikäääh, etkö oikeasti ymmärrä mitä tuo viesti tarkoitti, eikäääh! En todellakaan puhunut mistään LÄHTEMISESTÄ kirjaimellisesti, geez!"
Ok.