Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tsemppaan itteeni itsekuria vaativassa asiassa ja millä palkitsen lopulta...

Vierailija
27.03.2014 |

...jos onnistun. Kyse on todella paljon itsekuria vaativasta asiasta. Ei kuitenkaan laihdutus. Kun kuukauden jaksaisin, voisin palkita itseni, mutta MITEN? Millä motivoin itseni, kun palkinnon saisin itseltäni? Päivä kerrallaan pitäis mennä, mut hirvittää miten pystyn. Onks pakko avautua mistä on kyse... Voittehan vinkata porkkanaa, vaikkette tiedä tavoitettani... Pahoittelen salaperäisyyttäni, mut ymmärsitte pointin ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan, elokuviin, tilaa siivooja kotiin?

Vierailija
2/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan, elokuviin, tilaa siivooja kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia on siis sellanen, että vain ja ainoastaan minä itse voin siihen vaikuttaa hillitsemällä itseni ja palkinto myös, muut ei ala palkitseen mua, mut kuitenkin kyse on melkeempä koko loppuelämästä...

ap

Vierailija
4/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat joka päivä 5 euroa kirjekuoreen, jos homma on onnistunut ja lopuksi ostat jonkun kivan sisustusjutun koko pompsalla? Jos tiukkaa, niin sit euro päivässä ja käyt lopuksi jossain hienossa ravintolassa. Jos oot rikkaampi, laitat vielä enemmän rahaa sivuun ja ostat vaikka korun tai isomman uuden huonekalun. Olisiko ideaa?

Vierailija
6/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, kiitos!:) Ei ole käyny mieles. Lisää kellään?

ap

Vierailija
7/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on tommoonen juttu??? Kerro nyt.

Vierailija
8/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä? Työkuvio? Ihmissuhde? Itse ehdottaisin, että pyydät ystävääsi mukaan sen verran että lupaat hänelle sen tietyn summan rahaa, jos et saa lupaustasi (mikä se sitten onkin) pidettyä ja niiltä päiviltä saat sen itselles säästöön kun onnistut. Itsekuri on joskus tosi tosi tosi haastavaa, tiedän kun olen laihduttanu 17 kilon vuoden aikana.

Vierailija
9/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu rahaporkkanaa kannatetaan.