Onko 3.-4.-luokkalaisilla jo "tyttö- tai poikakaveri"?
Oma 4.-luokkalainen poikani ei ole ollenkaan kiinnostunut tytöistä. Olen tyytyväinen, että poika on vielä niin lapsellinen.
Kommentit (8)
Joo ei meidän 3-luokkalainen tyttö ainakaan vielä yhtään oo kiinnostunut pojista. Ainakaan muista kuin One Directionin "pojista", mutta se on vähän eri juttu: fanitusta eikä ihastusta.
Olisin hyvin huolissani jos olisi. Koulunkäynti ja harrastukset täyttää elämän, perhe jne.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:00"]Jaa mitä sä kysyit? Voitko toistaa?
[/quote]
Hahahahaaaa se lävetti liian monta kertaAa
Minulla oli poikaystävä kolmosluokalla ja ihan hyvin hoidin koulun ja harrastuksetkin. :D Leikittiin yhdessä, kuljettiin samaa matkaa kouluun tai muuten vaan hengailtiin kahdestaan. Tavallista kaveruuttahan se oli, nyt kun myöhemmin miettii (ei pussailtu, halailtu tai edes pidetty kädestä kiinni), mutta silloin tuntui hyvin tärkeältä että nimenomaan "oltiin" eikä kavereita. Pari kuukautta sitä kesti, sitten hiipui kun löytyi kivempia leikkejä.
Siis nimenomaan "oltiin" eikä oltu kavereita, jäi sana välistä.
7
Joillakin tuonikäisillä saattaa olla jotain "seurustelu"kokeilujuttuja, mutta aika harvinaisia nekin varmaan on. Itselläni oli kolmosluokalla poikaystävä peräti kahden päivän ajan :D Olin kuitenkin tietääkseni ainoa omalla luokallani ja varmaan koko koulussakin, joka edes kokeili. Enemmän ne seurustelukuviot tuli itse kullakin mukaan vasta yläasteen puolella.
Nyt olen 18 ja kiirettä seurusteluun ei ole vieläkään.
Jaa mitä sä kysyit? Voitko toistaa?