Vihaan koiria, haluatko kysyä jotain?
Vihaan koiria, kysy mitä vaan. Minulla ei ole ikinä ollut koiraa eikä tutuillani myöskään.
Kommentit (27)
Vihaan kans koiria. Niissä ärsyttää jopa niiden kynsistä kuuluva sipsutus kun ne jolkottelevat sisätiloissa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:12"]
Miks vihaat koiria? mitä ne ovat tehneet sinulle? vihaatko kaiken rotuisia koiria vai tiettyjä rotuja? vihaatko myös kissoja? kaloja? lintuja? hyönteisiä? hevosia? lehmiä?
[/quote]
Vihaan koiria koska ne on kamalia petoja ja nekin vihaa ihmisiä tai ainakin suurin osa vihaa! ja jos eivät vihaa niin vihaavat salaa ja hyökkäävät kumminkin. Yksi koira meinasi kerran purra mua. Vihaan kaiken rotuisia koiria, erityisesti pitbulleja, seropeja, bullmastiffeja kaikkia. En vihaa muita eläimiä
[/quote]
Varmasti se koira meinasikin purra, kun aisti sun tunteet sitä kohtaan.
Kuulostaa siltä, että sulla on ennakkoluuloja ja niiden takia koirat ei juuri pidä susta = sä et pidä koirista. Musta koirat on yleisesti ottaen ihan jees, ei ole yksikään koskan hyökännyt kimppuun.
[/quote]
Koira oli pitbulli tai jokin sellainen, en ole tustunut niin tarkkaan rotuihin.
Rakki sai täysin yllättäen puistossa raivokohtauksen ja yritti rynnätä kimppuuni. Silloin oli kesä ja olin penkillä jäätelöä syömässä täysin rauhassa, niin sinun mielestäsi tämä vika on minun päässäni, kyllä se oli sen raivopää-rakin päässä vika. Tuollaiset rakit eivät paljoa uhriaan valikoi kunhan hyökkäävät vaan kun päässä pimahtaa.
[/quote]
Raivopäät erikseen, mutta väitteesi siitä, että kaikki koirat ovat raivopäitä, ei ole mitenkään totta.
Eikä sillä, että olisi okei antaa koiransa hyökätä jonkun kimppuun tai vastaavaa. Mutta koirista saattaa tulla uhkaavia, jos niihin suhtautuu vihamielisesti, koska se vihamielisesti suhtautuva on uhka niille. Jos vihaa koiria, joutuu todennäköisemmin tekemisiin vihaisten koirien kanssa, kuin silloin jos ei vihaa koiria, omaa elämää siis vaikeuttaa vain.
Hirveitä juttuja kyllä ne lähiaikoina lehdissä olleet, joissa koira on hyökännyt jonkun kimppuun, eikä omistaja ole tehnyt mitään. Koira on ehkä pimahtanut, mutta omistaja on silti se sairain tässä kuviossa.
Minäkin vihaan koiria. Nauran aina kun luen lehdestä, että jonkun koira lopetetaan kun se on hyökännyt ihmisen kimppuun. Jätän purkkaa rappuun lattialle ja toivon jonkun koiran syövän vahingossa ja kuolevan.
[/quote]
Et kuulosta ihan terveeltä. Tosin jos koira on tehnyt sulle joskus jotain kamalaa, voin ymmärtää tunteesi jossain määrin.
Tän on pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin tyhmä... No jos krokotiilit on off the list sen takia ettei niitä ole Suomessa, niin mites sitten sudet? Karhut? Ahmat? Hevoset ne vasta kamalia onkin, mieti miten vahvat leuat niillä on! Tosta noin vaan vois nappasta sormet poikki. Entäs kissat? Kamalia petoja piikkihampaineen ja terävine kynsineen, valmiina hyökkäämään kurkkuusi kiinni tai repimään vaatteesi riekaleiksi! Hamsteritkin voivat olla aika vaarallisia.
Minäkin vihaan koiria. Nauran aina kun luen lehdestä, että jonkun koira lopetetaan kun se on hyökännyt ihmisen kimppuun. Jätän purkkaa rappuun lattialle ja toivon jonkun koiran syövän vahingossa ja kuolevan.
[/quote]
Harvinaisen typerä sä ainakin olet. Luojan kiitos en tunne sun kaltaisia ihmisiä.
Eli vihaat kaikkia koiria, koska koet, että kerran yksi meinasi purra sinua? Vihaatko koiria vai pelkäätkö koiria hysteerisesti? Kuulostaa jälkimmäiseltä. Sanot, että sinulla ei ole mitään omaa kokemusta koirista, joten perustat mielipiteesi kuvitelmiin ja pelkoon. Minulla on paljon kokemusta koirista ja niiden omistajista. Yleisesti ottaen koiria - myös usempia pitbulleja, rottweilereita tai saksanpaimenkoiria - ei ole mitään syytä pelätä. Ei myöskään useimpia omistajia. Ilman omaa kokemusta sinun on myös vaikea erottaa aggressiivista käytöstä muusta normaalista koiran käytöksestä tai pelosta.
Sanot vihaavasi "seropeja". Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Seropi on "sekarotuinen piski". Se kattaa valtavan määrän kaikenlaisia koiria. Meillä on esimerkiksi noin 7-kiloinen sekarotuinen koira, joka heiluttaa iloisesti häntää niin, että koko takapuoli heiluu jokaiselle vastaantulijalle, etenkin lapsille. Meiltä kysytäänkin usein, että saako silittää. (Ja kyllä saa.) Muita koiria se lähestyy hieman varovaisemmin, mutta aina innolla. Se on hyvin koulutettu ja esimerkiksi tulee kun sitä kutsuu ja osaa kävellä vierellä vaikkapa koirapuistossa ilman hihnaakin. Sen hampaat ovat muuten oikeasti noin 4 mm pitkät. Kuulostaako kamalalle pedolle?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:12"]
Miks vihaat koiria? mitä ne ovat tehneet sinulle? vihaatko kaiken rotuisia koiria vai tiettyjä rotuja? vihaatko myös kissoja? kaloja? lintuja? hyönteisiä? hevosia? lehmiä?
[/quote]
Vihaan koiria koska ne on kamalia petoja ja nekin vihaa ihmisiä tai ainakin suurin osa vihaa! ja jos eivät vihaa niin vihaavat salaa ja hyökkäävät kumminkin. Yksi koira meinasi kerran purra mua. Vihaan kaiken rotuisia koiria, erityisesti pitbulleja, seropeja, bullmastiffeja kaikkia. En vihaa muita eläimiä
[/quote]
Varmasti se koira meinasikin purra, kun aisti sun tunteet sitä kohtaan.
Kuulostaa siltä, että sulla on ennakkoluuloja ja niiden takia koirat ei juuri pidä susta = sä et pidä koirista. Musta koirat on yleisesti ottaen ihan jees, ei ole yksikään koskan hyökännyt kimppuun.
[/quote]
Koira oli pitbulli tai jokin sellainen, en ole tustunut niin tarkkaan rotuihin.
Rakki sai täysin yllättäen puistossa raivokohtauksen ja yritti rynnätä kimppuuni. Silloin oli kesä ja olin penkillä jäätelöä syömässä täysin rauhassa, niin sinun mielestäsi tämä vika on minun päässäni, kyllä se oli sen raivopää-rakin päässä vika. Tuollaiset rakit eivät paljoa uhriaan valikoi kunhan hyökkäävät vaan kun päässä pimahtaa.