Miksi naiset pukeutuvat yöpukuun, kun miehet yleensä nukkuvat alushousuissaan?
Kommentit (52)
Minä ja mieheni molemmat nukumme alasti. Tykkäämme nukahtaa iho ihoa vasten. Eikä ole ollut paleluongelmia.
Nukun aina yöasussa, alastomana tuntuisi ahdistavalta. Kesällä alaosa on shortsit ja pikkarit, talvella pitkät housut ja pikkarit. T-paita aina yläosana. Joskus kesällä taisin nukkua ilman yläosaa yhden yön kokeilun vuoksi. Mies nukkuu kanssa vaatteet päällä, kesällä pelkät bokserit.
Koska vaihdan lakanat vain viikon, jopa kahden välein, on mukavampi kun yöllä on vähintään pikkarit ja t-paita. Jokainen kuitenkin hikoilee yöllä jonkin verran, lakanat likaantuu nopeammin jos nukkuu alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nukun pelkissä rintsikoissa. Mies kalsarisillaan.
En pysty nukkumaan missään yöasuissa, ahdistaa. Ennen nukuin ihan alasti, mutta rintojen pienennysleikkauksen jälkeen jäi nuo liivit.Jännä, itse nukuin ennen pienennysleikkausta aina liivit päällä, leikkauksen jälkeen on voinut viimeinkin nukkua ilman liivejä.
Leikkauksen jälkeen täytyi käyttää liivejä yötä päivää, totuin sitten siihen että yölläkin on. Yöliivit ovat pehmeämmät ja mukavammat kuin päiväliivit.
Sarkahousut jalassa, flanellipaita päällä, karvahattu päässä ja huopikkaat jalassa, niin tarkenoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos nukutte alasti, kuinka usein vaihdatte lakanat? Luulisi, että hiki tarttuu enemmän kuin yöpuvussa nukkuessa?
Vaihdan lakanat kerran viikossa ja peseydyn ennen nukkumaan menoa. En hikoile juuri ollenkaan öisin vaikka nukun alasti.
Hihaton yöpaita, ei pikkareita, joskus villasukat, jos tuntuu jalkoja paleltavan.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin ennen alasti ja vaimo yöpuvussa, mutta ekan lapsen jälkeen siirryin pyjamaan. Lapsi kömpi aikanajaoin sänkyyn enkä halunnut sen näkevän vällykäärmeen tahatonta aamuvoimistelua.
Vällykäärmeen aamuvoimistelu :D
Itse nukun pikkuhousut ja ohut, lyhythihainen t-paita päällä. Mies nukkuu pelkät alushousut jalassa.
Aina vain alushousuissa. Ei mitään syytä käyttää yöpukua.
Vierailija kirjoitti:
Käytännön syyt. Miehen boksereihin verrattava asu naisella olisi alushousut ja rintsikat. Useimmat naiset eivät kuitenkaan halua rintsikoilla nukkua, koska olo on mukavampi ilman. Moni haluaa kuitenkin verhota ylävartalonsa jollain, paidalla tai mekolla. Joku tykkää nukkua alasti, mutta useimmat eivät halua vaikkapa kouluikäisten lastensa näkevän ryntäitään muualla kuin saunassa. Moni hengailee muutenkin yöasullaan aamutoimien ajan, moni mieskin boksereillaan. Harva nainen haluaa naapuritalon asukkaiden näkevän ryntäitään kun valmistelee ikkunan ääressä voikkuleipiä.
Minulla on aamutakki sitä varten, että sen voi kietaista päälleen, kun nousee sängystä.
En tiedä, itse nukun alasti ja olen nainen.
Pikkarit on jalassa öisin. Nukkuisin alasti mut lapset kömpii aamuisin viereen enkä halua että jalkansa osuu vahingossa paljaaseen pimpppiin.