Mies on seonnut, yritti jotain dd/lg juttuja
Tuli mökiltä laittamasta venettä talviteloille ja sanoi mulle, kun keittiö oli sotkuinen, että nyt tyttö saat piiskaa ja sitten läimäytti pepulle ja sitten sanoi, että nyt mennään pesulle. Minä rupesin huutamaan että "saa***a, näpit irti, ootko tullut hulluksi" ja nyt mies on loukkaantunut. Hyi kun ällöttää vieläkin. Ennen ihan normaali mies.
Kommentit (15)
Olemme naimisissa, lapsiakin. Mutta lapset nyt kylässä.
Ihan ilmiömäiset parisuhde -ja kommunikaatiotaidot teillä.
Vierailija kirjoitti:
Dd=Dungeons&Dragons? Jätä se sika!
Daddy's Darling ja Little Girl
Kyllä tekin pelästyisitte ja suuttuisitte, jos mies yhtäkkiä alkaisi tuollaista yrittää.
Jos se jotenkin kiihottui siitä veneen käännöstä ja tuli muija mieleen.
Muisteli nuoruuttanne lavatansseista kun käänteli sinua kuin fiskarsin kympin auraa ja päätyi sitten kokeilemaan kaatuisiko se plaattialle vielä isompikin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekin pelästyisitte ja suuttuisitte, jos mies yhtäkkiä alkaisi tuollaista yrittää.
Pieni heads up varoitus olisi toki kannattanut ensin. Mies kuitenkin yritti ilmeisesti jotain uutta. Oletkohan itse ikinä yrittänyt? Tuo mitä tapahtui olisi aika helposti sovittavissa. Tajuutko? Vähän sovitte ylläreistä.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin ja säikähtäisin varmasti näin heteromiehenä.
Ootko varma, että yritti siis jotain daddy&little girl-leikkejä vai oli muuten vaan tuollainen?
Tuo kuvaamasi kohta ei anna osviittaa mistään isi-tyttö-insestileikeistä.
Noin voi tehdä ihan ilman mitään daddy- ja little girl-roolia.
Se on Daddy dom ja Little girl. Tykkäisin ihan hirveesti jos mulla olisi mies.
N26
Se oli viimeinen keino yrittää pelastaa liitto. Otan osaa puolestanne. Ole rehellinen mahdolliselle uudelle kumppanillesi alusta lähtien.
Niin, eli sinä et varmaankaan olisi loukkaantunut, jos uskaltautuisit luultavasti pitkän pohdinnan jälkeen avautumaan kumppanille fantasiastasi ja saisit tältä paitsi täystyrmäyksen niin tämä myös tuomitsisi sinut ja koko luonteesi täysin.
Minuakin etoo kaikki Daddy-leikit enkä voisi tehdä sellaista eikä kiinnosta mikään pikkutytön/avuttoman tytyn rooli ollenkaan, mutta en nyt mitään tollasia otteita pitäisi sellaisina.
Ihan normaalia tehdä jotain tuon tapaista (puolin ja toisin) ilman, että asiaan liittyy mitään ”Daddy ja avuton tyty”-tyyppistä asetelmaa.
Minua ei muuten jostain syystä ällötä ajatuksena joku ”Mama ja poju”-roolileikki, mutta toi ”Daddy ja tyty” ällöttää.
N28
Dd=Dungeons&Dragons? Jätä se sika!