Mitä jos näkyjä näkevät ihmiset
Eivät olekaan henkisesti sairaita? He vain näkevät hahmoja/olentoja jne. mitä muut eivät näe. Mitä jos kaikki tuo onkin todellista? Mutta valtavirta on vain päättänyt niin ettei niitä ole olemassa.
Ei, en ole koskaan itse nähnyt mitään näkyjä, rupesin vain pohtimaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista, että tällaisia on, mutta valtaosa näkyjä näkevistä on muutenkin sekaisin ja epävakaita, näyt eivät monillakaan ole ainoa merkki mielen järkkymisestä. Ja esim. skitsofrenia tuhoaa aivoja ihan konkreettisesti, sen vaikutukset voidaan nähdä aivojen rakennetta tutkiessa.
Ahaa aivan. Enkä missään nimessä halua loukata skitsofreniaa sairastavia henkilöitä. En tiennyt että se tuhoaa aivoja.
Lähinnä mietin jos jotkut juurikin siksi menettävät mielenterveytensä kun kukaan ei usko heitä eikä heiltä löydy mitään sairauttakaan. Jos näin on niin he ovat ihan yksin asian kanssa. Pelottava ajatus.
Miksi ne sitten loppuu lääkityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sitten loppuu lääkityksellä?
En tiedä mutta sen tiedän ettei se kaikilla lopu mitä olen ihmisten tarinoita kuunnellut ja lukenut. Tämä nyt on lähinnä pohdintaa voisiko tuo olla mahdollista. ap
Ei ne välttämättä lopu. Ihminen oppii myös vastaamaan niin kuin hänen odotetaan vastaavan, ei en näe harhoja, voin paremmin. Lääkitys tekee myös todella väsyneeksi ja lääkitys varsinkin tuhoaa aivoja. En tiedä tuhoaako skitsofrenia aivoja.
Kerro mikä on näky. Minun mielestä ap sinun näkymä on skitsofreeninen ja voisit katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä on näky. Minun mielestä ap sinun näkymä on skitsofreeninen ja voisit katsoa peiliin.
Jaahas. Avoimin mielin olen tässä tuumailemassa ihmisten mahdollista ahdinkoa ja olen sitten yhtäkkiä itse skitsofreniaa sairastava ja peiliin pitäisi tapittaa.
Sitten kun ihmiset eivät edes halua ymmärtää ihmismieltä niin ollaankin ahdasmielisiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Avoimin mielin olen tässä tuumailemassa ihmisten mahdollista ahdinkoa ja olen sitten yhtäkkiä itse skitsofreniaa sairastava ja peiliin pitäisi tapittaa.
Sitten kun ihmiset eivät edes halua ymmärtää ihmismieltä niin ollaankin ahdasmielisiä. ap
Anteeksi. Tämä on arka aihe kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Tämä on arka aihe kyllä.
Ei haittaa, ymmärrän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista, että tällaisia on, mutta valtaosa näkyjä näkevistä on muutenkin sekaisin ja epävakaita, näyt eivät monillakaan ole ainoa merkki mielen järkkymisestä. Ja esim. skitsofrenia tuhoaa aivoja ihan konkreettisesti, sen vaikutukset voidaan nähdä aivojen rakennetta tutkiessa.
Eikä tuhoa. Laitapa linkki, muuten en usko. Psykoosilääkkeet tuhoaa aivoja. Niitä myrkkyjä ei pitäisi kenenkään syödä.
Jaa että ne jättimäiset hämähäkit ja moottorisahan kanssa kimpussa olevat tms. onkin totta? Tai että kuulevat kun naapuri puhuu heistä pahaa?